3.4.1 Patch Notes [Delve opravy]

Všichni víme jak moc nová Delve liga potřebuje opravy a vylepšení. Vývojáři nezaháleli a již tu máme patch notes 3.4.1. Patch je od brzkého rána live na serverech.

Hlavní opravy a vylepšení

  • Azurit a vylepšení jsou nyní sdílené mezi postavami v lize. Když se přihlásíte s postavou po updatu poprvé, sloučí se množství Azuritu a vylepšení dohromady na účtu v lize.
  • Základní rádius světlic zvětšen.
  • Světlice se nyní rozsvítí okamžitě, okamžitě Vás chrání před temnotou a doletí na lokaci kam kliknete. Nadále fungují instantně (můžete je použít za pohybu).
  • Dynamit nyní zničí zeď na jedno použití (není potřeba více dynamitů na jednu zeď).
  • Monstra, která používají EMP (zhasnou na chvíli úplně světlo od vozíku), získala nové animace a efekty tak abyste nyní snáze poznali tento útok.
  • Monstra s aurou “Allies Cannot Die” nemohou být sama ovlivněna aurou “Allies Cannot Die”.
  • Opravena chyba kdy se Azurit zasekával ve zdích.
  • Opravena chyba kdy se truhla mohla spawnout ve zdi.
  • Opravena chyba když se nezapočítával challenge “Defeat following Monsters I” konkrétně na zabití Gorgol monster.
  • Opravena chyba, při které v partě nebyly správně přidělovány fosílie.
  • Opravena chyba světelný rádius z vozíku a světlic vypadal větší, než ve skutečnosti je.
  • Opravena chyba při které vozík občas při vybrání nové lokace v dole, zmizel a nechránil tak hráče před temnotou.
  • Opravena chyba kdy Devouring Totem nefungoval správně v dole.
  • Opravena chyba kdy při smrti postavy v Hardcore lize byla postava odebrána ze žebříčku Delve ligy.
  • Opraveno několik chyb se zobrazováním úkolů pro Nika.

 

Ostatní vylepšení

  • Orb of Storm může být opět podpořen pastmi, totemy a minami.
  • Změněny statistiky pro kvalitu gemu Convocation. Nyní za %kvality získává gem zvýšenou rychlost obnovy spellu místo rychlosti kouzlení.
  • Opravení chyby kdy se nesplnil část challenge “Slay the Corrupted Bosses” pokud jste šli misi od Zany a bylo zde několik bossů.
  • Opravena chyba kdy objevené Tempest efekty z proroctví nebyli správně vidět.
  • Opravení chyby kde se efekty z Heraldů Blood Guard a Faith Guard obrátili při použití Herald of Agony.
  • Opravena chyba kdy u jewelu Lioneye’s Fall nebyl správně převeden Staff Spell Block na Bow Spell Block správně.
  • Opravení chyby, při které unikátní meč Ichimonji zabránil vozíku chránit Vaší postavu před temnotou.
  • Opravena chyba kdy skill bod Battle Cry způsoboval dvojí konzumaci many při používání Warcry skillů.
  • Opravení chyby kdy nebylo vidět na předmětu popis statistik pro Holy Relic.
  • Opravena chyba, při které se stále odkazovali některé módy předmětů na “Physical Projectile Attack Damage” namísto na “Vicious Projectiles”.
  • Opravení chyby kdy sklil Scourge arrow nezískával žádné bonusy za kvalitu gemu. Nyní má za každé % kvality zvýšenou rychlost projektilu.
  • Opravení chyby kdy mohli být Cremation a Volatile Dead vykouzleny i bez mrtvol, což vedlo ke spotřebě many a žádnému kouzlu.
  • Opravena chyba kdy nefungoval Vaal Ancestral Warchief pokud jste měli na sobě dvojici drápů (claws).
  • Opravení chyby kdy předmět Gruthkul’s Pelt bránil v použití světlic a dynamitu.
  • Oprava chyby kde při používání item filtru nemuseli být zobrazovány na minimapě úkolové předměty.
  • Opraveny pády hry v instancích.

Odkaz na originální článek zde: https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2209517

A pokud by Vás čistě náhodou zajímala práce pro GGG jako programátor (právě hledají další lidi do týmu) můžete si přečíst více informací zde: https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2209758

Odebírat komentáře
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline komentáře
Zobrazit všechny komentáře