3.4.3 Patch Notes [Delve]

PoE Patch Notes 3.4.3

Patch notes 3.4.3 – další úpravy, opravy a změny v Delve lize se na nás valí.

Vydání patche je plánováno na konec tohoto pracovního týdne.

Mějte prosím na paměti, že následující patch notes stále nejsou finální a stále mohou být do vydání updatu 3.4.3 upraveny.

Delve vylepšení

  • Váš Azuritový důl je nyní sdílen pro všechny postavy v lize (ne pro každou postavu zvlášť jako dříve). Důl, ve kterém jste nejhlouběji, Vám zůstane.
  • Přepracováno získávání množství síry v end-game. Nyní získáte více síry v těžších mapách (vyšších), ale cena za cestu v nižších hloubkách je zvýšena taktéž.
  • Mód Kvantita na mapách nyní ovlivňuje množství síry získané v této mapě.
  • Nejvyšší čtyři hodnoty vylepšení množství (kapacity) síry byly změněny (nejvíc je nyní 30 000 předtím 5000).
  • Cena za cestu v dole byla nastavena na max 2000 síry (v hloubce 955).
  • Snížen spawn rate síry v lokaci The Quarry.
  • Snížen načítací čas při otevírání mapy dolu.
  • Při vstupu do dolu z Vašeho hideoutu, se nyní vytvoří portál, odkud se může připojit za Vámi další člen party.
  • Při vstupu do dolu z Mine Encampmentu, se nyní taktéž vytvoří portál, odkud se může připojit za Vámi další člen party.
  • Nyní se můžete vrátit do dolu za členem party použitím mapy dolu.
  • Můžete se vrátit do svého hideoutu při interakci s vozíkem v dole (poté co tam vstoupíte právě z hideoutu).
  • Nyní se vytvoří portál, pokud vlastník odejde z dolu, nebo tam umře předtím, než dokončí cestu a encounter.
  • Označení hráčů v partě jsou nyní viditelné v mapě dolu.
  • Členové party nyní mohou ovládat voltanický generátor.
  • Nyní můžete pomocí shift + klik rovnou koupit maximální množství dynamitu a světlic.
  • Upravení výšky hodu světlic pro zlepšení viditelnosti.
  • Truhly po souboji v dole v the Haunted Remains se nyní automaticky nebudou otevírat.
  • Vylepšení souboje v the Slumbering Boulders.
  • Naleziště síry se nyní spawnuje i v aktu 7 v Chamber of Sins.
  • Přidán nový dialog Nika.
  • Opravena chyba, která zamezovala občas vybrání další cesty (střetu) v dole po dokončení předchozí.
  • Opravena chyba kdy občas nešlo posunovat mapu dolu při prohlížení.
  • Opraven vzácný bug zamezující dokončení Niko´s Fuel úkolu.
  • Opravení chyby kdy při zničení zdi v dolu, nebylo zničení správně vidět.
  • Opravení chyby kde ,,surová hodnota čísla,, u odolnosti proti temnotě, rádiusu světla a rádiusu světlic byla nesprávná.

 

Ostatní vylepšení

  • Shaperovi pevnosti se již nadále nebudou objevovat na mapách se Shaperovými strážci.
  • Přidán nový zvuk pro Elemental Hit.
  • Vylepšení výkonu u různých aktivit při souboji s Elderem.
  • Opravení chyby v 3.4.0 kde Unstable Elder, Kitava, The Destroyer, The Destroyer´s Hearth a Uber Hillock měli méně života, než mají mít.
  • Opravení chyby kdy při vytvoření mrtvol skillem, nebyli správně levelově změněny při level downscalu.
  • Opravena chyba kdy The Hungry Loop mohl zkonzumovat the Withering Touch Support bez přidání módu.
  • Opravení chyby, kdy některé monstra a bossové mohli být knocknuty za zdi nebo mimo arenu.
  • Opravení chyby kdy mohl pouze ten charakter, který vytvořil mapu, vybrat typ mise u Zany.
  • Opravení chyby kde Mao Kun nemusel spawnout ghost pirates pokud essence byla neotevřena a promluvili jste s Fairgravesem.
  • Opravení chyby kde chyběli Proximity shield na plošinách v Pillars of Arun.
  • Opravena chyba, kdy se hráči mohli dostat do zamčených místností v Trialu a pak nemohli z místnosti odejít.
  • Opravení chyby kdy Ascendency pasivka the Unbreakable by mohla poskytnout negativní life regeneraci v PvP.
  • Opravení chyby kdy ,,Socketed Spells,, měli procenta redukované ceny many zobrazena s dvojí zápornou hodnotou.
  • Opravení chyby kdy při používání unikátky the Bloodseker byl nesprávně zobrazený sklil Spectral Throw.
  • Opravena chyba, při které se Marauderovi zobrazil dvakrát Dominating Blow jako odměna za quest.
  • Opravení vizuální chyby u Elderova Ice Spear skillu.
  • Opravení chyby kdy Vall Ancestral Warchief gem neměl správně zobrazený popis informací.
  • Opravení pádů klienta při soubojích s Kitavou.

 

Odkaz na originální článek z webu Path of Exile : https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2222134

Odebírat komentáře
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline komentáře
Zobrazit všechny komentáře