Čekají nás lepší časy v 3.16 a 3.17?

Nedávno proběhl komunitní Podcast Baeclast s Chrisem Wilsonem, jednatelem společnosti, kde se probíral současný stav PoE, nerfy, frustrace hráčů, ale především i dobré novinky. V tomto článku si probereme ty nejdůležitější věci, které v podcastu zazněly.

Exiles.cz Podcast

Než probereme jednotlivé body z Baeclastu v tomto článku, rádi bychom vás pozvali na další Exiles.cz Podcast, který se uskuteční 16.08. v 19:00, kde si společně veškeré informace z Baeclastu probereme. Budeme se na vás těšit!

GGG uznává chyby

Prakticky hned ze začátku Baeclastu zmínil Chris, že některé věci prostě pokazili a neměly se do hry dostat tak, jak byly. Především byly zmiňované mana multipliery a dokonce flašky. Co se GGG tedy na současném stavu PoE taky nelíbí / nelíbilo stejně jako hráčům?

  • Marketing updatu 3.15 – expanze nebyla reprezentována dobře.
  • Změny flašek – Světe div se, ani GGG se nelíbí současný stav flašek, a to ani po buffech, které přišly během ligy.
  • Mana – Tu, stejně jako flašky, prostě pořádně neotestovali, “fix” už je však ve hře po updatu 3.15.0d.

Co nás (možná) čeká za změny?

Rozhodně nás nečekají žádné další velké nerfy – 3.15 byla ta nerf liga, 3.16 a další updaty nebudou žádný nerf fest. Můžeme být tedy v klidu. Čeká nás ale spousta dost zajímavých změn, které Chris nastínil a dost z nich se dostane již do 3.16.

Důležité je ale zmínit, že nastíněné změny a novinky nejsou finálními produkty, ale věci, které jsou současně ve vývoji, nebo se o nich teprve v GGG diskutuje. Ne vše zmíněné níže se nutně musí dostat do hry, berte tedy informace s rezervou.

Flašky

Jak již bylo zmíněno výše, ani GGG se nelíbí, v jakém stádiu jsou nyní flašky a hodlají s tím něco udělat. Na co se tedy můžeme s velkou pravděpodobností těšit už příští ligu?

  • Předělání módů flašek, rozdělení na proaktivní a reaktivní módy
    • Příklad reaktivního módu: Adrenaline na Life Flask = po použití dostaneme onslaught.
    • Příklad proaktivního módu: Adrenaline na Quicksilver = movement speed.
  • Více možností pro crafting flašek přes bench.
  • Možnost craftingu módů z Instilling orbů přes bench craft – možná ještě v 3.15.
  • Módy na jewelech zaměřené na flašky.
  • Několik tierů affixů (T1 až 3x silěnjší než základní mód) na flaškách.

Ailmenty a Cursky

Ailmenty byly další velice nepříjemnou věcí na začátku ligy Expedition, po změnách flask módu v 3.15.0d už se to docela dá, ale pořád to není ono. No a GGG to moc dobře ví a plánují tyto změny:

  • Více mitigace nebo avoidance ailmentů na skillech.
    • Purity of Fire, Ice a Lightning, Molten Shell apod.
    • Mitigace bleedu na Steelskin skillu.
  • Vylepšení Pantheonu pro lepší mitigaci a avoidance ailmentů.
    • Minimálně 1 pro každý ailment
  • Můžeme se těšit na pasivky ve stromě pro mitigaci Bleed a Poison.
  • Corrupted implicity pro zmírnění ailmentů.
  • Nové módy na klasických jewelech pro mitigaci ailmentů.
  • Consecrated ground = 50% redukce efektu Cursek.
  • Možnost craftění cannot be shocked, chilled, ignited, poisoned…

Defense a síla mobů a hráčů

Defensívu není v tuto chvíli úplně jednoduché získat a hromady raritních monster s aurami nám v přežití moc nepomáhají, co s tím GGG plánuje udělat?

  • Fortify bude lehce pozměněné, aby bylo primárně pro Melee charaktery.
    • Ostatní archetypy buildů snad dostanou jiné možnosti (doufejme)
  • Více možností získat defensívu, a to jak s malou i velkou investicí
  • Odprostění se od hromady raritních mobů s aurami
    • Ultimatum by bylo v Core, nebýt -> hromady rare mobů s aurami
  • V 3.17 kompletní předělání raritních monster – úplné předělání jejich módů.
  • Rychlejší získávání craftů, které jsou aktuálně v Delve, Prophecy questech a Incursion
  • Daleko rychlejší získávání craftingu Veiled módů

Zrychlení Atlasu a lepší endgame content

Spoustu hráčů moc nebaví relativně dost dlouhý grind Atlasu, který musí udělat před tím, než se mohou vrhnout na “farmení” toho, co je opravdu baví.

  • Atlas se ve 3.16 extrémně zrychlí – prakticky na méně než polovinu času.
    • Atlas bude nově mít pouze 4 regiony namísto 8.
      • Potřebujete tedy jen polovinu watchstonů.
      • Na zvýšení Awakening Level o 1 budou stačit pouze 2 watchstony.
    • Předělání Maven pasivek z Atlasu.
    • Atlas bude obsahovat pouze 100 map namísto 164.
  • Jako každý rok, bude i tentokrát nový “Atlas” endgame, a to v 3.17.

Pokud se ovšem zrychlí Atlas, tak se umocní jiný problém, který ve hře již je – spousta hráčů nemá v endgame co dělat – chybí “extrémní” content jako byly třeba fractured delirium mapy -> to se změní.

  • Delve bude extrémně těžký už na hloubce 1500.
    • S tím bude samozřejmě spojena i výše odměn.
    • Niko nám “prokope” sám šachtu až do úrovně T16 map
  • Vylepšení Delirium
    • Lepší drop Delirium orbů
    • Lepší odměny v 100% deliriu
    • Možná dalších 5-10 vln v Simulacru
  • Možná nás čekají Uber Breache, Uber Legion (Timeless Domain), Uber Bligh mapy a další “Uber” content.
  • Možný návrat Ultimata, kde bude daleko více než 10 vln.

Přidání “Hard” módu pro masochisty

Než vůbec zmíníme o co půjde, bude zřejmě důležité říci, že přidání nějakého dalšího módu neovlivní vývoj základu hry. Strach z toho, že při přidání nového módu (ať už Hard nebo Royale) nebudou mít vývojáři čas na základní hru prý není oprávněný. Oba módy nevyžadují moc času na vývoj a jsou spíš takové projekty tvořené ve volném čase.

  • Mód zřejmě příjde do hry již v 3.16.
  • Extrémně těžký mód hry.
  • Skoro nulový drop itemů a currency.
  • Žádný master crafting.
  • Prakticky bezúdržbová záležitost.
    • Pro GGG slouží jako testovací píseček.
    • Víkendová záležitost jen několika vývojářů.
    • Nečekejme nějaký extrémní vývoj tohoto módu.
  • Možnost hrát tento mód jako SC, HC a SSF.
  • Tento mód nemá být ukázkou toho, kam by se mělo posunout PoE.
  • Ba naopak umožní masochistům hrát tento mód a nechat základ PoE poněkud “zoomovací”.

Co na tyto změny říkáte a líbí se vám myšlenka “Hard” módu?

Subscribe
Upozornit na
guest

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

2 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Nobody

Kdy se ve hre dockame lootfiltru a nemusim neustale stahovat externi program? Kdy bude ve hre neco na zpusob aukce a nemusim opet stahovat externi program na prodej veci? Dockame se nekdy ve hre neco na zpusob porovnavani itemu? Bude nekdy ve hre neco na zpusob simulace a porovnavani buildu? Do kdy se bude muset neustale po startu nove ligy chodit tech velice otravnych 10 aktů a radeji ani nemluvim o ascendency a labyrintu? Docka se nekdy zacinajici hrac moznost vysvetleni funkcnosti gemu a jewelu a proc nektere clastry jsou mega drahe a jine bezcenne, jak to poznam anich bych… Číst vice »

Soldas77

Pokud se ti něco nelíbí tak se vrat na Diablo to je hra pro pitomce