Co nás v PoE čeká a nemine – 1. část

 

V poslední době bylo kolem Path of Exile vcelku dost rušno. Ať už se jednalo o vlnu nespokojenosti hráčů se Synthesis, “kratší” vyjádření Chrise Wilsona, oznámení Flashback eventu či otázky a odpovědi vývojářů. Takže je na čase abychom to vše tak nějak v rychlosti shrnuli a zjistili, co nás v příštích dnech, týdnech a měsících čeká.

V první části (tento článek) se podíváme na celou problematiku s názvem Synthesis. V té druhé (další článek již brzy) mrkneme na Developer Q&A a na to málo co víme o 3.7.0. 

Co bylo tak špatně na Synthesis?

Začneme tím horším – a to vlnou nespokojenosti hráčů se Synthesis ligou, vyjádřením Chrise k tomuto tématu a co z toho vše plyne pro budoucnost PoE.

Jedním z hlavních důvodů, proč je Synthesis špatnou ligou, uváděli hráči naprosto šílený map drop – a tím rozhodně nemysleli, že by šíleli z toho, jak moc map padá. Spousta hráčů odpadla již první dny ligy, když nebyli schopni se udržet na “žlutých” mapách a udržet se na T16 byl holý nesmysl. Sice pak přišly nějaké menší patche, které tuhle skutečnost upravily, ale pořád to nebylo ono – no a hlavně spousta hráčů už byla pryč. 

Dalším důvodem bylo, že Synthesis je prostě “špatná liga” – spousta hráčů nedokázala na redditu, na fórech či v diskuzích vlastně popsat definitivní důvod, proč je tahle liga tak špatná, protože základním nápadem je ba naopak skvělá, ale prostě nebyla “dotáhnutá” do konce.

To reflektoval i Chris v článku An Update from Chris, kde zmínil, že Synthesis potřebovala daleko více práce, než očekávali. Interně prý vydání ligy jednou posunuli, ale ani tak se jim prý nepodařilo ligu dotáhnout do stavu, který by si představovali.

Co z toho ale plyne pro nás? Synthesis jednoduše nebude přidána do “jádra” hry s patchem 3.7.0 – možná s ní ještě něco vymyslí do budoucna, ale v téhle fázi se do hry prostě nedostane. Sám Chris se za tuto ligu víceméně hráčům omluvil a GGG si uvědomuje, že Synthesis nedosahovalo kvality, jakou by ligy v Path of Exile měly mít. Na druhou stránku nám ale slibují, že příští liga (3.7.0) nás bude bavit daleko více.

Synthesis Flashback Event

Pokud vás tedy Synthesis baví a nebo chcete na Standardu pořádné itemy ze Synthesis craftingu, máte ještě čas do konce ligy, či možnost si ligu užít v Synthesis Flashback Eventu.

Co je Flashback Event?

Pokud jste nějaký Flashback event ještě nezažili, připravte se na pořádný nářez. Půjde o krátkou ligu, která bude takovým rozloučením s ligou Synthesis a bude to takové oživení před nasazením updatu 3.7.0.

Základem tohoto eventu je, že v každé lokaci budou aktivní 3 náhodně vybrané předešlé ligy + Synthesis. Každá lokace ve hře bude mít vybraný set lig po dobu jedné hodiny a poté se výběr změní na 3 jiné ligy + Synthesis. V rotaci budou ligy Anarchy, Invasion, Breach, Ambush, Torment, Perandus, Beyond, Nemesis, Bloodlines, Abyss a Harbinger.

Kdy event začne a kdy skončí?

Event by měl začít v pátek 10.5. v 23:00 našeho času.

Event bude končit 4.6. o půlnoci našeho času. 

Co z toho?

Hlavním lákadlem vedle příjemného oživení bude možnost vyhrát item “Demigod’s Immortality”, získat Glimmerwood Mytery Box a mít šanci vyhrát ve slosování různé mikrotransakce dle dosaženého levelu. Více o jednotlivých odměnách naleznete v obrázku níže nebo v oficiální novince.

Navíc event poběží zároveň se Synthesis ligou a budeme v něm moci dodělat například Challange, které jsme přímo v Synthesis třeba nestihli. Event nebude ani “voided”, což znamená, že věci, které v něm získáte, se normálně po skončení ligy převedou na Standard.


To je pro první část článku všechno, informací je hodně a věříme, že se vám nechtějí číst tuny textu najednou. Pokud máte například k Synthesis Flashback Eventu jakékoliv dotazy, ptejte se dole v komentářích nebo na našem Discordu

P.S.: A dejte nám do komentářů nějaký tip, co budete na Flasback Eventu hrát, my totiž nemáme tušení!