Delve liga – balanční změny

Změny v Delve lize

GGG nás v posledních dnech zasypalo spoustou novinek, snažíme se, co to dá, ale samozřejmě u novinek je očekávaná prodleva. Nyní vyšly i patch notes a my se co nejdříve pokusíme dát ty nejdůležitější body změn, které příjdou v Delve dokupy a snad ještě před začátkem ligy tu na Vás bude čekat článek. Teď už se ale půjdeme podívat na balanční změny:

Doba vyhazování pastí, Multitrap, Cluster Trap, Minefield

Některé skilly pastí a v menší míře i miny, byly přiliš silné, takže znehodnotily způsoby využití mnoha jiných skillů. Zvýšili jsme dobu vyhazování pastí a snížili škody na Multi-Trap Supportu a Minefield Supportu, přičemž jsme snížili počet pastí vyhození Cluster Trap skillem. Budeme zvyšovat poškození na schopnostech jako je Lightning Trap a Fire Nova Mine, abychom kompenzovali tuto ztrátu škod.

Instantní dovednosti

Změnili jsme, co znamená “Instatní”. Dovednost může být použita při provádění dalších akcí. Instantní dovednosti nemohou být použity, pokud nemůžete podniknout žádné akce – třeba když jste ve stunu nebo zmrzlí.
Udělali jsme velké množství efektů instatních – většinou efekty buffů. Většina z nich jsou rezervní efekty, aby se vaše aury a heraldi rychleji aplikovaly, ale použili jsme to také na Molten Shell, Phase Run, Blood Rage, Convocation a Righteous Fire.
Většina z nich zůstane nedotčena, kromě přidání kratšího cooldownu. Jen u Molten Shell byla zvýšena cena many na nižších úrovních. Tyto dovednosti budeme sledovat a v budoucnu přidáme instantní dovednosti takové, že budou muset být správně načasované, místo aby se používaly pokaždé, když zkončí cooldown.

Spell Block

Změnili jsme způsob, jak se získává Spell Blok, takže je nyní k dispozici pouze z globálních zdrojů spell bloku. Všechny existující zdroje, které převáděly attack blok na spell blok, byly změněny na pevný zdroj spell bloku a přidali jsme spell blok do více míst v pasivním stromě s vyššími hodnotami, než jaké byly dříve dostupné. Gladiatorovi jako jedinému zůstala v Ascendency čistá “konverze” attack bloku na spell blok.

Pohybové dovednosti

Pohybové dovednosti (skilly) jsou hlavní součástí hry a to jak pro přežití, tak pro efektivitu. Snažili jsme se omezit některé rozdíly mezi různými pohybovými dovednostmi, takže buildy mají nyní různé možnosti jak dosáhnout svojí pohyblivosti. To je jen první krok. Máme v úmyslu postupně provádět další změny.

Shield Charge

Část pohybu z Shield Charge již není ovlivněna místními modifikátory rychlosti zbraně na zbraních. Úplný čas útoku zbraní bude stále ovlivňovat vytváření a ukončení animace dovedností, ale Váš čas cestování bude ovlivněn pouze rychlostí pohybu a globální rychlostí útoku. To udělá určité zbraě (tzv. Brightbeak) mnohem méně silné s dovedností. Budeme dále zkoumat vliv rychlosti útoku na dovednost, ale pro tuto chvíli právě upravujeme tento  aspekt dovedností.

Sunder

Sunder je velmi silný skill při levelování, který poskytuje značné škody a velký dosah škod z bezpečné vzdálenosti. Poškození jsme nechali nezměněné, ale snížili jsme délku dosahu o 20%.

Vaal Righteous Fire

Vaal Righteous Fire nyní bere kombinovaně život + energetický štít obětovaný z energetického štítu před životem, aby lépe podporoval buildy s nízkým životem používající Vaal Righteous Fire.

Frost Bomb

Kromě snížení rychlosti regenerace života, také snižuje regeneraci štítu energie a jeho obnovu.

Sekundární poškození

Zdroje sekundárního poškození, jako jsou výbuchy mrtvých nebo výbuchy z Explosive Arrow, mohou být nyní blokovány nebo vyhýbány. Požadovaný blok a vyhýbání se je založeno na zdroji sekundárního poškození.

The Guardian Ascendancy

Guardian má nyní dvě nové dovednosti ve stromě Ascendancy, které ho odměňují, pokud má miniony přímo zapojeny do boje, stejně jako posilování schopností Herald of Purity.

Earthquake and Vaal Earthquake

Násobitel poškození při druhotném “výbuchu” je nyní konzistentní na všech úrovních, stejně jako dříve na úrovni 20. Udělá to skill lepší k používání při levelování.

Flame Dash a Lightning Warp

Flame Dash a Lightning Warp jsou dva hlavní pohybové skilly používané castery a zaostávaly za účiností Leap Slam, Shield Charge a Whirling Blades. Zkrátili jsme cooldown na Flame Dash, zkrátili o trochu cast time a zvýšili dosah, na který se můžete přesunout, takže bude konzistentní s ostatními pohybovými skilly. Také dostane snížení cooldownu dle levelů gemu. Lightning Warp bude nyní mít kratší cast time a bude začínat na levelu jedna s o 20% kratším trváním, zvyšujícím se pomaleji s levely gemu. Tudíž to bude nyní celkem vhodný skill použitelný na nízkých levelech.

Kinetic Blast

Skill nyní dělá o 35% menší plošné poškození. Tatkéž se změnilo, jak jsou umisťovány exploze projektilů. Nyní mohou být umítěny kolem středového bodu dopadu – což znamená, že se nemohou překrývat. Proti zdem se může stát, že některé exploze se vůbec nevytvoří. (Pozn. redakce: Ano, toto je masivní single-target nerf pro KB)

Čas získání duší u Vaal skilů

Změnili jsme nyní všechny Vaal skily, které jsou ovlivněny modifikátorem doby trvání, myšleno tak, že se u nich krátil počet duší potřebných pro nabití vaal skilu. Nyní to bude fungovat tak, že když zvyšujete dobu trvání např. Vaal Haste, zvýší se Vám i doba, po kterou nemůžete nabírat duše pro další použití.

Physical Projectile Attack Damage Support je nyní přejmenován na Vicious Projectiles Support se zvětšenou čitelností o 70%. Nyní garantuje více chaos poškození a více fyzikálního poškození podporovanému skillu, místo dřívějšího poison poškození a poškození krvácením. Umožní vám to tak tento support skill použít k novým skillům Caustic Arrow a Toxic Rain.

Změny v pasivním stromě dovedností

Upravili jsme mnoho pasivních bodů pro miniony, přidali jsme nové cesty pro Witchku a Templáře, přidali jsme nové velké kolo s minion pasivkami nad templářovým s elementy, stejně tak jako jsme změnili a přepracovali skupinku minion pasiv bodů hned u startovní oblasti Templáře. Toto zahrnuje efekty zvyšují poškození minionů, poškození jim redukované a jejich rychlost útoků. Zahrnuli jsme také větší přesnost útoků minionů.

Templářova startovní oblast byla značně přepracována, zlepšili se bonusy stejně jako pohyb a použití hybridního buildu s miniony.

Startovní oblast Witchky má nyní cestu s miniony, která nahrazuje cestu s manou a její regenerací.  Mana nodečka byli přesunuty k cestě poblíž té s Energy Štítem, s novými nodečkami které zvýší manu, globální mana regeneraci za sekundu a mana regeneraci z flašek.

Guardian nyní již nemá pasivní body které ovlivňují Warcries (v ascendancy). Vzali jsme tyto bonusy a dali je do pasivního stromu. Jedna oblast mezi Templářem a Marauderem nyní garantuje Vám a spoluhráčům rychlost útoků, castění a pohybu pokud jste právě použili Warcry, nebude stát manu a ještě tamjsou další menší bonusy. Dalš oblast mezi Marauderem a Duelistou dělá Warcry ,,instatním,, snižujíc jeho cooldown atejně tak jako další hlavní bonusy.

Pathfinder Ascendancy

Pathfinder má nyní čtyři cesty nahrazující předchozí dvě cesty s jedy. Tato cesta zahrnuje více bonusů s jedy, bonusy k chaos poškození a také bonus pro nový skill Herald of Agony. Toto je pro buildy používající luk s chaos skilly stejně tak jako charakter s jedovými útoky.

Pasivní body luků nyní ovlivňují poškození během času

Dříve skoro všechny pasivky zbraní (nejspíše myšleno luků) přidávali poškození podle typu zbraně kterou jste používali. Nyní však navíc garantují bonus k poškození během času. Zvýší se tak poškození skilů jako je Caustic Arrow, Toxic Rain a Decay.

odkaz na originální článek v AJ zde : https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2200766
Odebírat komentáře
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline komentáře
Zobrazit všechny komentáře