Dodge již není součástí hry! Defense Balance Manifesto 3.16.

Po hromadě podcastů a zpětné vazby od komunity se konečně dočkáváme akce ze strany GGG. Dočkáme se tak změn v mitigaci ailmentů, používání flašek a možnostech budování defensí na našich postavách.

V dnešním článku se podíváme na zmiňované úpravy v defence a recovery. A je se na co těšit!

Core Defence mechaniky

Cílem úprav, o kterých si budeme na následujících řádcích psát, má být masivní buff obran.

GGG chce položit větší důraz na core defence mechaniky jako je Armour, Evasion a Energy Shield a udělat z nich hlavní pilíře obran jednotlivých postav. Zároveň však muselo dojít k nerfu jiných mechanik, které byly moc silné.

Každá postava by tak měla mít dostatek způsobů, jak zajistit vícero druhů mitigací poškození.

Armour, Evasion a Energy Shield
  • Attack Dodge jako takový je kompletně odstraněn ze hry.
  • Spell Suppresion je novou možností jak mitigovat spell damage (šance na obdržení pouze 50% poškození) pro evasion based postavy.
  • Armour a Evasion je přilibžně o 100% silnější.
  • Armour based skill tree bude mít vícero nodů pro maximální ele resistance.
  • Hodnota Energy Shieldu na itemech se zvětší a nerfne se síla cluster passive Energy from Naught.
  • Ve stromě se objeví nové pasivky pro Energy Shield.
  • Všechny Base Type hodnoty na itemech mohou být nově narollovány (během dropu) s hodnotou o 0-10% vyšší, než jsme byli zvyklí (0-20% pro Energy Shield).
  • Energy Shield Recharge dostává buff na 33% za vteřinu (dříve bylo 20%).
  • Energy Shield Recharge obecně dostává buffy, aby byl silnější.
  • Ghost Dance bude dostupný pro všechny a Trickster dostane nový point.
  • Kombo Armour a Energy Shield postav dostává nové passivky a Keystone, který říká, že zregeneruje ES z určitého % zmitigovaného damage Armourem.
Regenerace
  • Přidány nové pasivky mezi Witch a Shadow, které zlepšují Life Regen a snižují přijaté poškození z DoT.
  • Obecně dojde k posílení efektů Life Regen, ale zároveň k nerfům Life Regen, které závisely na Endurance Charge.
Block
  • Versatile Combatant bude dostupný jako Keystone ve stromě pro všechny.
    • Bude ovšem slabší než nyní, spell block bude dostávát za každý % overcapnutého attack blocku (2ku1), zároveň obdržíte -25% maximální šance na oba druhy blocku.
  • Gladiator pak dostane náhradu za tuto pasivku – zřejmě Lucky šanci na block.
  • Více možností jak získat Spell Block a Attack Block ze stromu a itemů.
  • Štíty dostávají nové silné modifiery.
Ostatní mechaniky
  • Blind dostává nerf pro charaktery, které se nespecializují v evasion, protože byl sám o sobě velmi silnou defensivní mechanikou.
  • Flesh and Stone tím pádem ztrácí svoji sílu, nyní má však 25% mana rezervaci.
  • Tempest Shield nyní stojí 25% mana rezervace a dává spell block a imunitu proti shocku.
  • Fortify bude nově defensivní mechanikou pouze pro melee charaktery – zatím není známo, jak bude fungovat, ale nejspíše se dočkáme nějaké mechaniky, která bude udělat sílu Fortify dle melee damage, který udělíme, tzn. malý melee damage udělí slabé Fortify.

Jaký máte názor na nové změny v obranách? Těšíte se na dostupný Ghost Dance, nebo jiné? Z našeho pohledu si myslíme, že buildy, které budou stackovat Armour, budou velmi silné a rozhodně bychom je v novém updatu neměli podceňovat.

 
Subscribe
Upozornit na
guest

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments