DELVE: Aurabot Summoner (zvládne i solo hru – T15, uberlab, pro pokročilejší)

Úvodní stránka Fórum Buildy Templar DELVE: Aurabot Summoner (zvládne i solo hru – T15, uberlab, pro pokročilejší)

Prohlížíte 5 příspěvků - 1 z 5 (celkem z 5)
  • Autor
    Příspěvky
  • #671
    nu_neverunevennu_neveruneven
    Účastník
    • Počet příspěvků: 25
    • Zabiják Bohů

    DELVE: Aurabot Summoner (zvládne i solo hru – T15, uberlab, možná Shaper?, spíš pro pokročilejší)

    Plusy a mínusy

    +  Aurabot – velmi žádaná postava do party, přitom zvládne i solo hraní
    + lze Elemental Equilibrium (1 node)
    + přes 8.000 ES + solidní regen + Guardian každých 5 sekund zregeneruje 30%
    + v průměru stále 50-60% šance na block, 10-20% spell block, Vaal Grace 57% Attack i Spell Dodge
    + perma Freeze Immunity, Stun Immunity
    + vysoký Armour, Evasion i maximální resisty, přitom tankují mimoni (Taunt, Blind, Hinder, Maim)
    + rychlost – vynikající Attack Time na Leap Slamu (cca +125% Increased Attack Speed)
    + síla minionů – zvládne Uberlab a T15
    + build není vůbec drahý, lze jako league starter (i solo) s pozdějším respecem na ES

     –

    Představení

    Na 100% zastanete roli aurabota (viz níže výčet všech bonusů, které dáváte spoluhráčům), přitom se ale díky rozdělení stromu talentů po updatu 3.4 dostanete snadno i k dostatečnému množství nodes posilujících  miniony. Ve výsledku pak máte build, který při hře s ostatními může (samozřejmě taky nemusí) jako aurabot navíc vyvolávat summony za účelem tankování a oslabování nebezpečných nepřátel (minioni totiž mají s tímto buildem velké množství životů, regenerace životů a obranných vlastností, a díky Abyss jewelům také Taunt= drží nepřítele na sobě, Blind= nepřítel má velmi malou šanci zasáhnout, Hinder= nepřítel je o 30% pomalejší, a navíc Maim= o dalších 30% pomalejší).

    Přitom pak stačí pouze vyměnit kameny v socketech (žádné složité předělávání stromu talentů ani itemů) a můžete díky summonům zaměřeným spíše na damage a posíleným všemi vašimi bonusy sami decentní rychlostí procházet mapy a další content.

    Navrch toho všeho nebyla opomenuta ani mobilita, právě díky konverzi bonusů k rychlosti útoků minionů i na vaši rychlost ve 3.4 získáte bez problémů +125% attack speed ke zrychlení vašeho movement skillu, Leap Slam vás bude stát 10 many, nerezervováno by vám mělo zbývat okolo 70 a regen máte 40/s, takže byste bez problémů pak jako aurabot měli stačit i těm nejrychlejším buildům ve hře.

     

    Výčet bonusů, které dáváte partě

    Defenzivní

    ·        Stun Immunity (10 s po bloku)
    ·        + 565 flat Energy Shield
    ·        + 10 % Block, + 10 % Spell Block
    ·        + 10 % Physical Damage Reduction (za 10 aur), + 12 % ještě sdílením 3 Endurance Charges
    ·        + 2 % Life Regeneration
    ·        + 19,2 flat Mana Regeneration
    ·        + 6,5 Maximum Fire, Lightning Resist, + 67 Fire, Lightning Resist
    ·        + 1.550 flat Armour
    ·        + 87 % more Armour
    ·        + 4.650 flat Evasion
    ·        + 57 % Attack i Spell Dodge při Vaal Grace
    ·        + 15 % Movement Speed

    ·        Decoy Totem
    ·        Minioni s velkým množstvím životů (8 Zombies, 2 Spectres, 1 Holy Relic) – Taunt, Blind, Hinder, Maim

    Ofenzivní

    ·        + 28 % Attack Speed, Cast Speed
    ·        + 51 % Attack Speed, Cast Speed při Vaal Haste
    ·        + 258 av. flat Fire DMG k útokům, 209 ke spellům
    ·        + 276 av. flat Lightning DMG k útokům i spellům
    ·        + 309 av. flat Lightning DMG k útokům
    ·        + 44,7 % more Lightning DMG spelly

    Pozn. Toto je samozřejmě jeden konkrétní setup (konkrétně ten, který já bych si vybral ke svojí postavě Ele Hit Rangera), podle domluvy však můžete např. vyměnit Grace za Hatred pro větší DPS, nebo naopak Haste za Purity of Ice a mít všechny 3 Purities, to už je na vás. Možnosti jsou označený v PoB. Purity of Fire a Purity of Lightning jsou ve výčtu bez linku na Generosity.

     

    Elemental Equilibrium

    Když použijete Smite, který má část DMG konvertovánu na Lightning, snížíte nepříteli Cold a Fire resist o -50%, což je obrovský boost. Pokud hrajete s někým, kdo používá převážně Cold či Fire DMG, rozhodně doporučuju, je to pro vás jediný bod ve stromu talentů a nepotřebujete dělat absolutně žádné změny nikde na postavě.

    EE se vým vyplatí i na solo hru, protože DMG dělají 2 typy minionů: 1) skeleton mágové, kteří střídají všechny 3 elementy rovnoměrně, a 2) zombies a spectres nablízko, kteří dělají tou částí svých útoků, která se skládá z Cold+Fire DMG, trojnásobně více než Lightning DMG, v obou dvou případech je to ve výsledku zhruba +20% more multiplier.

    Spectres

    Pro hru v partě doporučuju jednoznačně používat 2x Voidbearer. Svým velmi rychlým útokem spellem, který je variací na útok Flame Totemu a dává mnoho zásahů za sekundu, výborně uplatní vaše 5-8% na Taunt, Blind a Hinder pro miniony (boss chytne zpravidla všechno do 2 sekund). Přitom nezaberou moc místa a partě obvykle nepřekáží (kdežto 8 zombies už může někomu vadit).

    http://poedb.tw/us/mon.php?n=Voidbearer

    Na solo hru použijte určitě Wicker Many kvůli DMG.

    http://poedb.tw/us/mon.php?n=Wicker+Man

     

    Srovnání síly s klasickým Summonerem

    Jak si tento build při sólové hře stojí oproti normálnímu summonerovi a jakou sílu od něj můžete čekat?
    Odpověd v číslech:

    Průměrný base DMG miniona (gem lvl 20) = 1083
    (za reprezentativní vzorek bereme Zombie, u Spectres nejsou obvykle přesná čísla známa, Skeleton Mage má Base Damage velice podobný)

    Klasický summoner (viz třeba necro, co jsem hrál já až po Shapera a je tu guide) nasbírá v součtu (nejen passives, ale i výbava atd.) Minion Damage Increase/Minion Attack and Cast Speed zhruba následující:   300/30 + 0/16 (Haste).

    Když tedy Base DMG navýšíme, dostaneme orientační přůměr = 1083 * 4 * 1,46 = 6.324.7 DPS.

    Tento Aurabot Summoner nasbírá v součtu „jen“ bonusy:   95/22 + 0/28 (Haste).
    Na rozdíl od klasického summonera však dává svými aurami obrovské množství flat DMG bonusů, tedy navyšuje Base DMG (viz výčet bonusů výše).

    Když i u něj Base DMG navýšíme, orientační průměr = ((1083 * 1,61) + 258 + 276 + 309) * 1,95 * 1,5 = 7.565,9 DPS.

    Nyní je třeba vzít v potaz ještě linky mezi gemy, zatímco klasický summoner má prostor na to vložit si své miniony do 6-linku, náš aurabot se musí uskromnit na 5-linku. Chybí tedy 6. gem, který by přidával dalších zhruba 30% more multiplier a výsledná orientační DPS k porovnání jsou 8.222 DPS pro klasického plně specializovaného summonera a 7.565 DPS pro aurabota. Jak vidíte, jde o velmi srovnatelná čísla a podle všeho by měl aurabot solo obstát i v encounterech jako třeba Shaper (na papíře, je třeba to ale ještě vyzkoušet v praxi, což jsem momentálně ještě možnost neměl).

    (čísla jsou samozřejmě orientační DPS, neodráží skutečná DPS při reálných situacích ve hře, všechny vynechané faktory jako např. Support Gemy, situační faktory, EE atd., které bychom mohli dále zahrnovat a dobrávat se co nejreálnějších hodnot, jsou už ale stejné jak pro klasického summonera, tak pro aurabota, naše orientační DPS by tedy dále navyšovala nebo snižovala stejným způsobem a poměr by se neměnil, pro přibližné porovnání síly proto stačí tahle čísla orientační)

    Přechod z party na solo a naopak

    Jak vyměnit gemy v socketech najdete v PoB v záložce Skills.

    Dále budete potřebovat vyměnit 1 prsten za Hungry Loop a 2 jewely ve stromu za Dead Reckoning
    (Zbylé 2 doporučuju ponechat s Tauntem minionů a Reduced Mana Reserved).

    Ještě budete potřebovat náhradní rukavice, pokud chcete při solo hraní používat Curse, to ale není nutné. I tak ale používáte raritní rukavice, na kterých potřebujete pouze 1 vyšší resist a nějaký Energy Shield, není absolutně poblém takové sehnat.

    A to je všechno, tohle vyměníte a můžete okamžitě přejít od aurabotování v partě k solo farmení 🙂 .

    PoB

    Path of Building je program, ve kterém si lze vytvářet a upravovat buildy, pomocí odkazů níže si v něm i tento build načtete. Pokud program neznáte, doporučuju se s ním nejprve seznámit.

    Aurabot Summoner lvl 95 + nižší levely v sekci “Manage trees…”

    https://pastebin.com/1eRPb7Wb

    Aurabot Summoner lvl 95 – starý upload
    https://pastebin.com/v9tCBEyz

    Do PoB přidány jednotlivé stromy v průběhu levelování postavy, viz

    Banditi

    Zabít VŠECHNY! 🙂

    Ascendancy

    1. Máte 2 možnosti:
      a) Vzít RADIANT CRUSADE
      – budete silnější v průběhu celého expení, ale s přechodem na Aurabota bude třeba investice 7 regretů
      b) Vzít BASTION OF HOPE
      – s tou budete o něco málo pomalejší, ale jde zase o tu bezpečnější volbu, a build pak nespotřebuje žádné regrety
    2. RADIANT FAITH
    3. UNWAVERING FAITH
    4. TIME OF NEED

    Jak expit?

    ACT 1

    Level 2 – vzít MAGMA ORB, nebo koupit FREEZING PULSE.
    Level 4 – vzít FROST BOMB za dosažení waypointu v Submerged Passage.
    Level 8 – spojit do linku SUMMON RAGING SPIRIT a SPELL TOTEM (vyřeší těžší situace jako Brutuse apod., později spojit do linku ještě s MELEE PHYSICAL DAMAGE SUPPORT).
    Level 10 – začít používat FLAME DASH na pohyb (pokud máte, do linku s ARCANE SURGE, od levelu 28 namísto toho do linku s FASTER CASTING).
    Level 12 – začít jako utočný skill používat ARC (později do linku s CONTROLLED DESTRUCTION a FASTER CASTING, nebo ADDED LIGHTNING a vložit do WAND udělané receptem na +1 Lightning Gems, recepty viz wiki). ARC v této zbrani vám vystačí až do přechodu na DOMINATING BLOW na levelu 28.

    Nejpozději koncem prvního aktu také začít používat RAISE ZOMBIE (pokud je na to prostor, spojit s ADDED FIRE a později MELEE PHYSICAL DAMAGE SUPPORT).

    ACT 2

    Zabít všechny BANDITY!

    Level 16 – vzít HERALD OF PURITY (a dále pomůže i HERALD OF THUNDER).

    ACT 3

    Level 28 – vzít DOMINATIN BLOW za zabití Graviciuse (později do linku s MELEE SPLASH, FASTER ATTACKS a MELEE PHYSICAL DAMAGE) a začít používat libovolnou zbraň nablízko (nemáte žádnou specializaci, veskrze jen globální Damage Increase bonusy, což dává velkou svodobu, vezměte nejsilnější, co najdete).

    SIOSA – po přechodu na melee požívat HATRED a HERALD OF PURITY spojený s MAIM SUPPORT (cca 78,75% mana reserved), MAIM koupíte od SIOSY po splnění knihovny. Dále u něj kupte VULNERABILITY.

    Nejpozději touhle dobou začít používat SUMMON HOLY RELIC na léčení svých minionů.

    ACT 4 – 10

    Po zbytek aktů už hrajete stylem paladina, který útočí zbraní abilitou DOMINATING BLOW a tím vyvolává SENTINELY, dále máte s sebou ZOMBIES a HOLY RELIC a k dispozici totem na vyvolávání RAGING SPIRITŮ. Pokud máte alespoň trochu ucházející zbraň a vhodně vložené gemy v socketech, a nepřátelé dostávají MAIM a VULNERABILITY (a tedy mnohem větší DMG), neměl by být průchod akty problém.

    Na výbavě až do předchodu na Energy Shield preferujte velké množství života a resisty tak, abyste byli co nejblíže maxim. V průběhu expení použijte amulety přidávající staty, popř. i Heavy Belt, abyste měli dostatek síly. Dextrita by vám neměla chybět na nic kromě FASTER ATTACKS SUPPORT, ten však není nutné mít vždy na maximálním levelu.

    Přechod na Energy Shield

    Přejít můžete v momentě, kdy si opatříte výbavu, klíčová je především hrudní část – Shavronne’s Wrapings. Ta stojí na začátku ligy (data z poe.ninja pro Delve) okolo 80 chaosů (linky pro přechod žádné nepotřebujete). Všechny ostatní věci jsou velmi levné. Strom před změnou a po změně je v POB nastaven (pro level 75 pro případ, že byste věci už k dispozici měli, typicky ale vyděláte na výbavu o něco později, tak okolo levelu 80).

    Přechod na plnohodnotného Aurabota

    Po získání všech itemů a přechodu na Energy Shield už vám nic nebrání rezervovat nejen manu, ale i svůj život, a pozapínat tak postupně vše, k čemu build směřuje. Dokud nemáte dostatek bonusů, abyste používali úplně vše, vybírejte aury zkrátka podle priorit. Ihned po přechodu byste jich ale měli být schopni používat naprostou většinu a roli aurabota tak plnit.

    #672
    nu_neverunevennu_neveruneven
    Účastník
    • Počet příspěvků: 25
    • Zabiják Bohů

    Jo a nevim, kolik lidí sem na fórko reálně chodí, ale uvítám i jakýkoli reporty, kdyby to někdo zkoušel, nebo prostě i jen nápady a tipy na vylepšení (a platí to i u ostatních guidů) ;).

    #676
    ZinthosZinthos
    Účastník
    • Počet příspěvků: 1
    • Trosečník

    Ahoj,

    Určitě bych napsal jací bandité. Dále, v jakém pořadí si Ascendancy vybral a jak s ním naložit. S Ascendancy souvisí i itemy, např. štít má blood magic, nějaká náhrada za něj. Také by pomohlo mít v buildu talenty na expení a rozdělení jak postupovat při lvlení

    #698
    nu_neverunevennu_neveruneven
    Účastník
    • Počet příspěvků: 25
    • Zabiják Bohů

    udělal sem edit_

    *do PoB přidány stromy talentů pro nižší levely + reupload
    *doplněno info o sekci “Manage trees…” v PoB
    *doplněno info o banditech
    *doplněno pořadí v Ascendancy
    *doplněn návod pro solo expení + přechod na ES + aurabotování

    Jinak bych samozřejmě rád všechny tyhle tipy a informace psal do všech guidů, ale i sepsat stručnej guide dá chvíli práce, a na tyhle “nadstavby” už většinou moc síly nezbejvá :). Ale jsem rád, když se lidi ozývaj, k buildům, o který bude zájem, se budu snažit zbytek dodat 😉

    #699
    DJKillerDJKiller
    Správce
    • Počet příspěvků: 8

    Super, tahle guide je dle mého zrovna dost povedená a věřím, že se lidi ohledně doplňujícího infa vždy ozvou – u buildů o které je vážně velký zájem 😉

    Problém je kolikrát u tohohole spíš najít “otroka”, kterému se chce hrát aura bot 😀

Prohlížíte 5 příspěvků - 1 z 5 (celkem z 5)
  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.