Patch notes 3.4.1

Označeno štítky: 

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (celkem z 2)
  • Autor
    Příspěvky
  • #662
    BEERsom (Dočky)BEERsom (Dočky)
    Moderátor
    • Počet příspěvků: 2
    • Zabiják Hillocka

    Hlavní opravy a vylepšení

    • Azurit a vylepšení jsou nyní sdílené mezi postavami v lize. Když se přihlásíte s postavou po updatu poprvé, sloučí se množství Azuritu a vylepšení dohromady na účtu v lize.
    • Základní rádius světlic zvětšen.
    • Světlice se nyní rozsvítí okamžitě, okamžitě Vás chrání před temnotou a doletí na lokaci kam kliknete. Nadále fungují instantně (můžete je použít za pohybu).
    • Dynamit nyní zničí zeď na jedno použití (není potřeba více dynamitů na jednu zeď).
    • Monstra, která používají EMP (zhasnou na chvíli úplně světlo od vozíku), získala nové animace a efekty tak abyste nyní snáze poznali tento útok.
    • Monstra s aurou „Allies Cannot Die“ nemohou být sama ovlivněna aurou „Allies Cannot Die“.
    • Opravena chyba kdy se Azurit zasekával ve zdích.
    • Opravena chyba kdy se truhla mohla spawnout ve zdi.
    • Opravena chyba když se nezapočítával challenge „Defeat following Monsters I“ konkrétně na zabití Gorgol monster.
    • Opravena chyba, při které v partě nebyly správně přidělovány fosílie.
    • Opravena chyba světelný rádius z vozíku a světlic vypadal větší, než ve skutečnosti je.
    • Opravena chyba při které vozík občas při vybrání nové lokace v dole, zmizel a nechránil tak hráče před temnotou.
    • Opravena chyba kdy Devouring Totem nefungoval správně v dole.
    • Opravena chyba kdy při smrti postavy v Hardcore lize byla postava odebrána ze žebříčku Delve ligy.
    • Opraveno několik chyb se zobrazováním úkolů pro Nika.

     

    Ostatní vylepšení

    • Orb of Storm může být opět podpořen pastmi, totemy a minami.
    • Změněny statistiky pro kvalitu gemu Convocation. Nyní za %kvality získává gem zvýšenou rychlost obnovy spellu místo rychlosti kouzlení.
    • Opravení chyby kdy se nesplnil část challenge „Slay the Corrupted Bosses“ pokud jste šli misi od Zany a bylo zde několik bossů.
    • Opravena chyba kdy objevené Tempest efekty z proroctví nebyli správně vidět.
    • Opravení chyby kde se efekty z Heraldů Blood Guard a Faith Guard obrátili při použití Herald of Agony.
    • Opravena chyba kdy u jewelu Lioneye’s Fall nebyl správně převeden Staff Spell Block na Bow Spell Block správně.
    • Opravení chyby, při které unikátní meč Ichimonji zabránil vozíku chránit Vaší postavu před temnotou.
    • Opravena chyba kdy skill bod Battle Cry způsoboval dvojí konzumaci many při používání Warcry skillů.
    • Opravení chyby kdy nebylo vidět na předmětu popis statistik pro Holy Relic.
    • Opravena chyba, při které se stále odkazovali některé módy předmětů na „Physical Projectile Attack Damage“ namísto na „Vicious Projectiles“.
    • Opravení chyby kdy sklil Scourge arrow nezískával žádné bonusy za kvalitu gemu. Nyní má za každé % kvality zvýšenou rychlost projektilu.
    • Opravení chyby kdy mohli být Cremation a Volatile Dead vykouzleny i bez mrtvol, což vedlo ke spotřebě many a žádnému kouzlu.
    • Opravena chyba kdy nefungoval Vaal Ancestral Warchief pokud jste měli na sobě dvojici drápů (claws).
    • Opravení chyby kdy předmět Gruthkul’s Pelt bránil v použití světlic a dynamitu.
    • Oprava chyby kde při používání item filtru nemuseli být zobrazovány na minimapě úkolové předměty.
    • Opraveny pády hry v instancích.
    #663
    BEERsom (Dočky)BEERsom (Dočky)
    Moderátor
    • Počet příspěvků: 2
    • Zabiják Hillocka

    Tak co lidi funguje vše co píší v patch notes?

    Co já vím tak Rim ovi to sdílení hned ráno nefungovalo 😀

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (celkem z 2)
  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.