Imunita na flaškách je zpět! 3.16 Balence manifesto #1

Po hromadě podcastů a zpětné vazby od komunity se konečně dočkáváme akce ze strany GGG. Dočkáme se tak změn v mitigaci ailmentů, používání flašek a možnostech budování defensí na našich postavách.

V dnešním článku vám přínášíme souhrn toho nejdůležitějšího z první části balance manifesta ohledně ailmentů a flašek.

Mitigace Ailementů

Změna flašek, která přišla s 3.15, v podstatě omezila možnost mitigace ailmentů a zároveň nenabídla jinou možnost, jak s nimi bojovat.

Řešením tohoto problému má následně být nabídnutí vícero možností, jak ailmenty mitigovat. Zlepšení tak uvidíme nejenom na flaškách, ale i například na skillech, pantheonu, v passivkách, ve stromě nebo na itemech.

Skilly

  • Purity of Elements dává plnou imunitu na ailmenty a více elemental resitance, nově však bude rezervovat 50% many.
  • Steelskin dává imunitu na Bleeding.
  • Tempest shield dává imunitu na Shock, ale stává se z něj rezervační skill – rezervovat bude 25% many.

Flašky

Flašky dostávají zpět imunitu na ailmenty za cenu kratší doby trvání. Buff pak dostávají efekty, které zruší daný ailment v případě, že ho na sobě už máte a následně na něj dají imunitu. Nejvyšší tier flašek pak může udělit imunitu až na 17 vteřin. Docela se těšíme na čísla, která dostaneme po nastackování flask effect duration.

Flašky podrobněji

Rework flašek v 3.15. a jejich obecná funkčnost i před touto ligou nebyla uspokojivá, a GGG tak přináší spoustu změn, které by měly tyto problémy ukončit.

  • Dostaneme nové modifiery na Life a Mana flašky.
    • Imunita proti Hinder nebo Maimu, Hinder na nepřátele okolo v případě, že nemáme plno životů / many.
  • Dostáváme zpět imunitu na utility flašky, tzn. že nemusíme hrát reaktivně, ale sníží se doba jejich trvání.
  • Slabé postavy dostávají více možností, jak zajistit delší trvání flašek či získávání chargí pomocí nových módů a passive skill pointů.
  • Non-unique flašky dostanou více tierů, tzn. jejich síla poroste s tím, jak budete postupovat hrou, aby se zamezilo tomu, že BiS budou vždy unique flašky.
  • Enkindling Orb dostává buff a bude dávat silnější efekty.
  • Belt slot dostává nové modifiery, které budou vylepšovat flašky.
  • Ne-instatní life flašky dostávají buff a budou léčit 2x rychleji, aby se trochu vyrovnaly instatním flaškám.
  • Ranger dostává nové možnosti, jak posílit jejich Life Recovery.

Passive skill a Pantheon

  • Přidáno několik nových clusterů v passive skill tree sloužících k mitigaci ailmentů.
  • Pantheon byl kompletně reworknut a nově přidává silné bonusy na mitigaci ailmentů.
    • Upgrade pro Soul of Brine King například dává plnou imunitu ne freeze!

Itemy

  • Item modifiery dostávají % boost na ailment mitigaci (toto se týká i jewelů, cluster jewelů a essencí.)
  • Zároveň se objevují nové modifiery na různých předmětech.

Z našeho pohledu jsou tyto změny skvělé a moc se těšíme na to, až je uvidíme v praxi. Přece jenom takto na papíře si nemůžeme vyzkoušet, jak budou fungovat.

Jaký je Váš názor na tyto změny? Je něco moc OP? Podělte se s námi v komentářích!

Subscribe
Upozornit na
guest

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments