Jak vylepšit Map Stash Tab?

Jak jistě všichni hráči, kteří se kdy dostali do map ví, práce s Map Stash tabem není zrovna dvakrát efektivní. Obzvlášť ve chvíli, kdy nový patch obrátil Atlas naruby a přinesl s sebou systém regionů.

Ultimátní řešení problému s Map Stash tabem

 To, jak nový systém funguje, jsme popsali v předchozích článcích. Dnes se budeme věnovat tomu, jak by se mohl systém upravit, aby byl uživatelsky přívětivější – a přiznejme si, je to opravdu potřeba.

Možnost vyhledávat mapy podle regionu byla již naštěstí přidána v opravném patchi, ale faktem je, že to hráči moc nepomáhá, protože stejně nevidí, na které mapě se může spawnout Conqueror a stále musí znát jméno regionu. Komunita hráčů je nicméně velmi tvořivá a přišla se svým vlastním řešením. Dokonce několika, ze kterých pak vzešlo jedno ultimátní!

Prvním nápadem uživatele u/Kadoich bylo filtrování podle regionů a zvýraznění těch míst, kde se může spawnout Conqueror.

Návrh na zlepšení Map Stash Tab v Path of Exile.
Jeden z komunitních návrhů řešení problému s Map Stash tabem. Zdroj: reddit.com/r/pathofexile/

Toto zpracování pak po několika příspěvcích dalších uživatelů dospělo až do fáze velmi podrobného filtrovacího systému pro Map Stash tab. Obrázek níže ukazuje návrh, kdy si hráč může navolit region a počet watchstones, které ovlivňují danou mapu.

Zdroj: reddit.com/r/pathofexile/

Nicméně všechny tyto úpravy by znamenaly velký zásah do Map tabu a mohly by tak být považovány za riskantní a z našeho pohledu i zbytečně komplikované.

Inspirováno mobilní verzí

Mobilní verze hry, která je již ve vývoji a mohli jsme ji vidět na Exileconu, má svoji vlastní verzi, kde se mapy spouštějí přímo z Atlasu. To je sice velice zajímavá funkce, nicméně postrádá jistou volnost ve správě svého inventáře.

Screen Atlasu z připravované mobilní verze PoE

Hráči tak vzali v potaz veškeré připomínky ostatních uživatelů a navrhli takové řešení, které nijak nekomplikuje implementaci do hry a je velmi intuitivní. Nazývají ho „PULL button“.

Návrh funkce tlačítka pull. Vlevo když mapu máme, vpravo když ne. Zdroj: reddit.com/r/pathofexile/

Principem je, že v Atlasu se po přejetí kurzorem myši zobrazí tlačítko Pull. To jedním kliknutím přesune mapu ze Stash tabu do inventáře s tím, že prioritizuje mapy s vyšším tierem a kvalitou.

Největší výhodou v tomto návrhu je především to, že tohle řešení zvýhodní i hráče, kteří nemají prémiový Map Stash tab. Nemusí se také dělat žádné změny v Map tabu a nic se zbytečně nekomplikuje. Vše funguje stiskem jednoho tlačítka. Jak jednouché! Tedy alespoň na papíře – naprogramovat to by mohlo být řádné peklo!

GGG komunitě naslouchá!

Pokud se pohybujete na redditu různých her, tak moc dobře víte, že je to místo nářků a často nic neříkajících příspěvků. Místo, kde možná tak najedete meme nebo ragequitujícího hráče, ale jinak nic kloudného. 

Subreddit Path of Exile je ale světlou výjimkou a jeho obsah je po většinu času vážně dobrý a najdou se zde i takové klenoty jako tyto nápady. A co je na tom nejlepší? Že jsou na něm aktivní i samotní vývojáři.

GGG naslouchá komunitě.
Zdroj: reddit.com/r/pathofexile

GGG naslouchá své komunitě a důkazem může být i komentář programátora z GGG pod jedním z příspěvků týkající se právě problémů s mapami. Proto je jisté, že příspěvky mají smysl a GGG bere tyto problémy v úvahu.

Pokud by Vás zajímaly další informace ohledně tohoto ultimátního řešení, podívejte se na původní příspěvek a do komentářů nám dejte vědět, jak se Vám líbí dosavadní systém a jak byste chtěli, aby se vyřešily jeho problémy. 

nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Upozornit na
Kmínek
Člen

Super, každý QoL se počítá a u map je opravdu třeba jako sůl.

DJKiller
Admin

Přesně tak, doufejme, že se GGG bude v tomhle inspirovat a nakonec se něčeho takového ve hře vážně (a brzy) dočkáme! 🙂

maxXx
Člen

Nebo by už konečné mohli udělat Gem Stash tab…