Jsou nové Keystones dobré?

GGG zveřejnilo veškeré Notable a Keystone pasivky pro Cluster Jewely. V tomto článku se podíváme na ty “největší” z nich a to Keystones.

Nové Keystones

Cluster Jewel Keystones jsou unikátní a velmi silné pasivní skilly, které můžeme získat socketováním nových Cluster Jewelů a velmi ovlivňují to, jak budeme hrát náš charakter. Pokud vás zajímají spíše Notable pasivní skilly z Cluster jewelů, máme pro Vás připravené dva články. Jeden na ofensivní Notable a druhý na defensivní Notable pasivky.

Disciple of Kitava

Every second, Consume a nearby Corpse to Recover 5% of Life and Mana
10% more Damage taken if you haven’t Consumed a Corpse Recently

(Recently znamená v posledních 4 vteřinách)

All are invited to his feast, one way or another.

Disciple of Kitava – pro Necromancera jako dělané!

Zkonzumovat každou sekundu blízkou mrtvolu a doplnit si tak 5% životů včetně many, zní vážně dobře a dost by to pomohlo v defenzívě při clearingu map. Problém je ovšem v druhé části tohoto Keystone. Přijaté poškození se totiž o 10% zvýší, pokud jsme za poslední 4 sekundy nezkonzumovali mrtvolu.

To se na první pohled nemusí zdát nijak otřesné, ale 10% není málo a v případě boss fightu, kdy poblíž žádné mrtvoly nemáme nám to velmi uškodí.

Buildy, které frekventovaně používají Desecrate na spawn mrtvol by mohly tento Keystone využívat a zajistit si tak příjemné pasivní doplňování životů. Nicméně jiné buildy kvůli onomu zvětšenému přijatému poškození ho používat nebudou.

Lone Messenger

You can only have one Herald
50% more Effect of Herald Buffs on you
100% more Damage with Hits from Herald Skills
50% more Damage Over Time with Herald Skills
Minions from Herald Skills deal 25% more Damage
Your Aura Skills are Disabled

Some tasks are too important to entrust to others.

Lone Messenger – stačí jen jeden Herald?

Mít jenom jeden aktivní Herald a ještě přijít o Aury zní dost šíleně, přeci jen většina buildů používá alespoň dva Heraldy a hned několik Aur.

Ovšem boost aktivního Heraldu je šílený! Které buildy by z toho mohly těžit? V tuhle chvíli nás napadá Herald of Agony a Herald of Purity, které budou tímto Keystonem extrémně buffnutý.

Omezení tohoto Keystonu jsou ale stále velké a úplné vypnutí aur zajistí spíš to, že tento Keystone moc používat nebudeme.

Nature’s Patience

Gain 2 Grasping Vines each second while stationary
2% chance to deal Double Damage per Grasping Vine
1% less Damage taken per Grasping Vine

(Up to 10 Vines can grasp you, inflicting 8% less Movement Speed per Vine. Broken by moving)

To win, all you must do is outlast.

Nature’s Patience – zastavit, stát!

Na první pohled jsme si mysleli, že tento Keystone bude nepoužitelný, ale po krátké úvaze jsme došli k tomu, že minimálně jeden build ho využije.

Flicker Strike! Při použití tohoto skillu se vaše postava počítá jako nehybná, tedy na ní platí veškeré bonusy tohoto Keystone a 20% šance na double damage plus 10% méně přijatého poškození je opravdu brutální.

Zapomenout bychom neměli ani na buildy, které facetankují některé encountery a mohou si tak zvýšit svůj ofenzivní i defenzivní výstup.

Secrets of Suffering

Cannot Ignite, Chill, Freeze or Shock
Critical Strikes inflict Scorch, Brittle and Sapped

(Scorched Enemies have their Elemental Resistances lowered by up to 30%, based on the Fire Damage of the Hit, for 4 seconds)
(Hits have up to +15% Critical Strike Chance against Brittle Enemies, based on the Cold Damage of the Hit which inflicted Brittle, for 4 seconds)
(Sapped Enemies deal up to 20% less Damage, based on the Lightning Damage of the Hit, for 4 seconds)

Even within the realm of torture, there are subtle intricacies.

Secrets of Suffering – ailmenty trochu jinak

Jeden z nejzajímavějších Keystonů, které jsme viděli. Proč že je vlastně dobrý? Existují totiž buildy, které využívají “externích” zdrojů k tomu, aby aplikovaly Chill, Shock, Freeze nebo Ignite, jako jsou například Skitterbots.

Stejné platí i pro buildy, kterým nevadí, že přijdou o Chill, Shock, Freeze nebo Ignite a budou více těžit ze Scorch, Brittle nebo Sapped.

Otázkou však zůstává, kolik damage se bude muset udělit, aby byl tento bonus aktivní v plné výši. Každopádně build, který bude umět využít alespoň jeden z těchto “nových” ailmentů, bude rozhodně silný.

Kineticism

Attack Projectiles always inflict Bleeding and Maim, and Knock Back Enemies
Projectiles cannot Pierce, Fork or Chain

(Bleeding deals Physical Damage over time, based on the base Physical Damage of the Skill. Damage is higher while moving)
(Maimed enemies have 30% reduced Movement Speed)

No force wasted, no time wasted.

Kineticism – jen pro někoho

Projektily, které vždycky dávají Bleeding, Maim a Knock Back?! To chceme všema deseti! Omezit však Fork, Pierce a Chain? Hm… To se asi lukařům moc líbit nebude.

Je tedy někdo, kdo bude tento Keystone chtít? Rozhodně takové skilly, které pravidlo Fork, Pierce a Chain obcházejí a budou tak těžit jen z bonusů tohoto Keystonu, jako je například Rain of Arrows nebo Toxic Rain.

Veteran’s Awareness

+10% to all Elemental Resistances and maximum Elemental Resistances while affected by a Non-Vaal Guard Skill
20% more Damage taken if a Non-Vaal Guard Buff was lost Recently
20% additional Physical Damage Reduction while affected by a Non-Vaal Guard Skill

(Maximum Resistances cannot be raised above 90%)
(Recently refers to the past 4 seconds)

Know when you’ll be hit, and you’ll barely feel it.

Veteran’s Awareness – vypadá cool, ale…

Zvýšení maximálních a aktuálních resistů o 10% a snížení 20% physical damage když máme aktivní Non-Vaal Guard Skill (existuje pouze Vaal Molten Shell) je super! Pozor si ovšem musíme dávat na to, že jakmile jeden z těchto Non-Vaal Guard efektů ztratíme, dostáváme silný debuff, který zvyšuje přijaté poškození o 20% a to je opravdu hodně.

Tento Keystone je zajímavý a zvláštní zároveň a rozhodně se těšíme na hráče, kteří ho ve svých buildech budou využívat a bude jim fungovat.

Hollow Palm Technique

You count as Dual Wielding while you are Unencumbered
60% more Attack Speed while you are Unencumbered
14 to 20 Added Attack Physical Damage per 10 Dexterity while you are Unencumbered

(You are Unencumbered while you have no Equipped Gloves, Main Hand Item, or Off Hand Item)

“The mastodons of yore were each born with two weapons greater than any sword. So, too, were you.” – Maraketh Proverb

Hollow Palm Technique – řekni to mé ruce

Keystone na který se snad každý od jeho zveřejnění těší. Otevírá dveře úplně novému buildu ve stylu mnicha z Diabla III.

Jako mnich se budete muset vzdát main a off-handu včetně rukavic, čímž nejenomže přicházíme o staty, ale i o 10 gem slotů, což může zabolet a dost ovlinit to, co build dokáže.

Na druhou stranu buffy, které nám tento Keystone dá, jsou obrovské. Představa, že postavíme Cyclone nebo Ice Crash mnicha jsou velmi zajímavé a obrovsky se těšíme na to, co komunita vymyslí.

Nové Keystones záveřem

Nové Keystones jsou rozhodně zajímavé a věříme tomu, že komunita využije veškeré z nich, aby stvořila nějaký zajímavý build. V kombinaci s novými Notables půjdou totiž tvořit divy. Co vy? Už máte v plánu, jak postavíte svého mnicha, nebo jinak využijete nové Keystones?


Líbí se vám, co děláme? Pokud ano a chcete nás podpořit a pomoci nám Exiles.cz rozvíjet, můžete se stát našimi Patrony. Především díky našim Patronům je Exiles.cz tím, čím je, děkujeme!