Nejlepší QoL patch této ligy?

Je tu ještě někdo, kdo tvrdí, že GGG nenaslouchá své komunitě? Nový patch 3.9.2c Vás přesvědčí o opaku!

Co nás čeká a nemine?

minulém článku jsme se zmiňovali o způsobech, kterými by mohl být vylepšen Atlas, aby byl uživatelsky přívětivější. No netrvalo to dlouho a hned tu máme důkaz, že GGG své komunitě vážně naslouchá – včera totiž vyšel patch, který Atlas opravdu vylepšil!

Update ještě nebyl ani venku a komunita už šílela radostí a nazývala tento patch jedním z největších QoL updatů této ligy. Aby taky ne, když se totiž podíváte na vydané patch notes, zjistíte, že na malý patch není úprav zrovna málo.

Úpravy Atlasu a map

Co považujeme za největší úspěch tohoto updatu? Rozhodně to, že mapy nyní defaultně ukazují, do jakého spadají regionu. A to není vše! Pokud na mapě podržíte Alt, zobrazí se vám i informace o kompletaci mapy a bonusu (běžného i Awakening).

A teď se podržte! Tyto změny platí i pro mapy, které dostanete od Zany, když ji potkáte v mapách anebo když s ní budete obchodovat. Už tedy nemusíme složitě kontrolovat, kterou mapu ještě nemáme hotovou – uvidíme to hned při najetí kurzoru na ni.

Další úpravou je vytvoření rámečků označující mapy v Map Stash tabu, které jsou ovlivněny Conquerorem. Na první pohled tedy poznáme, kterou mapu musíme spustit, abychom se dostali k danému Conquerorovi.

Citadely a sextanty

Taky máte občas problém trefit se s Watchstonem do Citadely? My to tak zpočátku měli. Nicméně tenhle problém byl také vyřešen. Kdykoliv totiž kliknete s ne-unikátním Watchstonem do regionu, automaticky se zasocketuje do Citadely, pokud je tam volný slot. A jen tak mimochodem, Citadely už by se neměly schovávat pod UI, tudíž se nestane, že náhodně z Atlasu zmizí. Hurá!

Najdete, co v daném regionu chybí? Napište nám to do komentářů!

Používáte sextanty? My ano a dost často se nám stávalo, že se nám generovaly stejné módy na Watchstonech v Citadele. Tato chyba (jo, prý to byla chyba!) byla s příchodem nového patche také opravena a variabilita módů v Citadele bude tak rozšířena. A to nejenom díky tomu, že do poolu módů přibyly další nové.

Ostatní opravy

Když jsme poprvé absolvovali epický souboj se Sirusem a porazili ho, největší odměnou byla často samotná výhra, protože jeho drop byl vskutku špatný. GGG si tohoto problému všimlo a trochu loot table upravilo. Awakener s příchodem nového patche začal dropovat Influenced předměty – což bude často lepší než unikátní helma za 1 chaos.

Také byl opraven problém se spawnem portálů, které se mohly objevit v místech, kam nešlo vstoupit. Dále se podařilo upravit problémy s herním výkonem při soubojích s Conquerory. Můžeme tak doufat, že občasné zamrzání a herní lagy při souboji s nimi vymizí. 

Pokud se chcete dozvědět i o dalších opravách a QoL změnách, podívejte se na celé patch notes a do komentářů nám dejte vědět, na které změny se těšíte nejvíce.


Nedávno jsme spustili Síň slávy! Pokud jste ji ještě neviděli, určitě se mrkněte!

nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Upozornit na
Immortality
Člen

Jop parádní patch, kamarád pár dní před ním brečel, že tam tyhle věci nejsou xD a těď je tam má 🙂