Novinkové okénko: Patch 3.13.1

Vracíme se s naší rubrikou novinkového okénka, kde se v rychlosti podíváme na to, co důležitého se v posledních dnech stalo v Path of Exile.

S příchodem nového patche bylo vydáno několik úprav a bug fixů jak pro novu ligu Ritual, tak i pro expanzi Echoes of the Atlas.

Změny v Rituálu

  • Monstra spawnutá z Legion monolitu již nebudou oživována během rituálů.
  • Monstra, která se spawnovala z Glacier a Bitter totem, se budou spawnovat od sebe, ne ve středu totemu, jako tomu bylo do teď.
  • Počítadlo Tribute bude viditelné ve větším rozsahu od totemu.
  • A spousta dalších oprav minoritních bugů.

Vylepšení pro Echoes of the Atlas

  • Byly optimalizovány souboje s Maven, neměly by tak být extrémně náročné na výpočetní sílu vašeho PC.
  • Nově vždy padne “pozvánka” k Maven potom, co poprvé zabijete desátého bosse v regionu.
  • Došlo k opravě nesmrtelnosti bosse v mapě Silo, když na boj dohlížela Maven.

Obecné opravy

  • Anointlé pasivky na předmětech teď ukazují popisek dané pasivky.
  • Zlepšená čitelnost map modifierů v Atlase.
  • Došlo k zlepšení texture streaming, díky čemuž by mělo dojít k zlepšení výkonnosti na slabších počítačích.
  • Již nelze imprintovat Watchstony.

Že toho není moc? Ano, to je pravda. Hodně pomohlo to, že liga byla vydána o měsíc později, a byl tak mnohem delší čas na testování a opravy. My si myslíme, že start byl opravdu vydařený! Co vy?

4 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
kubiCzech

Když jsem viděl patch notes, tak jsem jásal jak malej kluk. Mám slabší PC, PoE mi běželo relativně v pohodě když nepočítám nějaký úplně brutální delirium mapy. Tak jsem to včera zapnul plný naděje, jak mi to pojede krásně a ono pěkný kulový. Ta hra je teď úplně otřesná, neustále mi to kostičkuje a pravidelně padá.

Lord Klobouk

No, vydařený start. První dva dny několikrát za hodinu DC, u mě se spravilo po restartu serverů v nědeli. Kolega má Dc tak v průměru 3x za hodinu doteď. Po update na 3.13.1 FPS horší, grafika hnusnější, textury doskakují klidně i 30 sekund a k tomu neustálé padání na plochu. Včera jsem po dvou hodinách “hraní” a 11 pádec usoudil že tohle smysl nemá. Na druhou stranu, na GGG dobrý, není nad to mít skvělou hru v technickém stavu pre-alfa verze. Hlavně že jsou MTX v akci.

Last edited 8 měsíců před by Lord Klobouk
hellercz

Přesně tak … Echoes of the Atlas i Ritual se mi jako nápad zamlouvá a líbí. Ale technický stav hry je od vydání patche a spuštění Ritual ligy otřesný ! Počet pádů do systému jsem dávno přestal počítat, první týden to byla katastrofa. Nyní je to lepší, už hra nepadá tak intenzivně, ale to dlouhé načítání, zasekávání, načítání textur … jedna velká bída ! A to mám hru na m.2 disku a mám PC s gpu 3080… Až se toto doopravdy doladí, tak budu spokojen, protože zbytek hry je super. Líbí se mi hafo nových map a velká výzva v… Číst vice »

Fera

Jak to tady čtu, samé pády atd… No já rozhodně nemám nabušený PC, ale už to bude asi docela plečka: cpu- AMD FX8300(8,3ghz), gpu- AMD Radeon RX 570, PC mi běží na pirátské verzi Win7 :). Hru mám nainstalovanou na SSD Kingstone 240g. Ale ve hře jediné na co si možu stěžovat je trochu delší načítání mezi oblastmi a záseky, když se portnu do města kde je hodně dalších hráčů. Ale podstatně horší je to v tom Rogue Harbor, nebo jak se to jmenuje.