Novinkové rychlookénko: Patch 3.16.0D

Máme zde druhý týden Scourge ligy a s ním další menší patch, který s sebou přináší spoustu malých, ale příjemných změn.

Úpravy Scourge

  • Změna, na kterou jsme čekali již od minulého patche, kde o ní padla zmínka. Scourge itemy nebudou moci rollovat modifiery, které se vyloženě nulují. Příkladem může být to, že již nepůjde narolovat item s “Added Physical Damage” a zároveň “Deal no Physical Damage”.
  • Scourge map modifier, který nás teleportuje do Nightmaru po dosažení maximální úrovně krve, má nyní nastavený lehký decay over time. Zároveň se po odchodu z Nightmare sníží úroveň krve na 0. Díky tomu se tak nebudeme moci nekonečně shiftovat tam a zpět, když už v Nightmare nejsou žádná monstra.
  • Menší úpravy popisků map

Ostatní opravy

  • Snížení damage Flicker Strike pavouků a exploding pods v Stagnation mapě
  • Oprava bugu raisování špatných specter, konečně se tak možná dočkáme správného targetování
  • Snížení darkness DoT v Delve 1000 a vyšší, původně bylo nastaveno moc vysoko

 

Subscribe
Upozornit na
guest

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments