Nový Herald, unikátky a mnoho dalšího

Konečně se nám nahromadilo více novinek a má smysl to vše sepsat. Tak to nebudeme zdržovat a jdeme na to.

Nové skilly

Vždy, když se mají objevit v rozšíření nové skilly, jde o jednu z nejočekávanějších věcí a GGG nás většinou dokáže pořádně trápit tím, že je odhaluje velice pomalu. Něco málo zajímavého už nám ale nadělili, tak se na to jdeme mrknout.

 

Herald of Purity

Ano – konečně tu máme nějaký nový herald a ne jen tak ledajaký. Herald of Purity bude zaměřen především na nového Guardiana, ale možná bude mít více využití.


Tento herald nám přidá physical damage a při zabití moba vyvolá miniona Sentinel of Purity. Tito minioni budou časově omezení a mají velice podobnou tématiku jako minioni z nového Dominating Blow.

Maximální počet aktivních sentinelů je omezen na 4 s tím, že pokud máte maximální počet a zabijete moba, jeden ze sentinelů se vyléčí a obnoví čas. Zmíněný Guardian by pak měl mít jedno z Ascendency přímo spojené s těmito Sentinely, měli by dostat větší AoE a další bod by jim pak měl přidat nový plošný skill.

 

Scourge Arrow

Další chaos skill pro lukaře je tu a ještě k tomu jde o channeled skill! Jak moc bude použitelný – je otázkou. Nicméně vypadá pekelně dobře.

Jediný problém by mohl být v “rychlosti” – než dáte obstojný damage, je třeba udělat strašně moc věcí. Postup bude asi takovýhle:

  1. Zastavit se a nabít skill (během nabíjení nic nedělá)
  2. Vystřelit
  3. Počkat než se objeví chaos spory
  4. Počkat než vystřelí další šípy, které konečně dají použitelný damage.

Což vypadá velice zdlouhavě a vystavuje vás to do pozice, kdy jste naprosto bezbranní. Naším tipem je, že tenhle skill bez pořádného Attack speedu (zrychlení nabití skillu) a Less Duration supportu (chaos spory vystřelí šípy rychleji) bude naprosto nepoužitelný. Pokud se ale na něj zaměříte a build optimalizujete, mohl by být velice silný.

 

Withering Touch support

Zatím toho nevíme moc, ale jeden z nových skillů bude support gem “Withering Touch”.  Vývojáři prozradili, že půjde o support skill pro charaktery, které útočí a  podle názvu a toho, že byl oznámen při ukázce skillu Scourge Arrow, je zde jasné spojení se skillem Wither. S největší pravděpodobností nám tedy nabídne nějakou formu debuffu, díky kterému budeme dávat větší chaos damage.

Vylepšení lootfilterů

S Delve League přijde asi největší noční můra všech, kteří vytvářejí lootfiltery – nicméně pro obyčejné hráče půjde o extrémní vylepšení. Záležet už bude jen na tom, jak se s tím tvůrci filtrů poperou.

Ikonky na mapě

Jako první nám GGG ukázalo novou možnost pro filtry v podobě ikonek na minimapě. S největší pravděpodobností tedy půjde nastavit jakékoliv věci, aby se po dropu ukázala na minimapě.

Takže nyní už jen tak drahé dropy nevynecháte.

Světelné paprsky

Druhou novinkou pro loot filtery budou světelné paprsky mířící až do nebe/stropu (záleží, kde jste…).

Jak praktické to bude – a jestli to nebude spíše otravné… toť otázkou. Ale pokud tuto funkci využijete na jen opravdu drahé věci a drahé orby, mohlo by jít o suprové zpřehlednění.

 

Nové unikátní itemy

Nové unikátky jsou dalším segmentem, na který se spousta hráčů těší, prozatím snad všechny nově ukázané jsou ale velice sporné a v komunitě se řeší, jestli jsou vlastně OP, nebo půjde o “Vendor trash”.

Ve velké zkratce tu máme:

Prstýnek, který s největší pravděpodobností prodáte za 2 chaosy (díky bohu za loreweave).

Rukavice, které vás zabijí, takže půjde o vendor trash – ale možná se najde nějaký build-master, který z nich udělá OP věc v kombinaci s Eldritch Battery a cena vzroste.

Helmu, která vypadá velice silně, především pro nového Guardiana a pro Animate Guardiany. A pokud bude moct rollovat více než 1 socket, bude neskutečně OP!

Za řeč tedy opravdu stojí jen ta helma: -10% všech resistů (včetně chaos) je pro vás efektivní násobič damage a flat damage, kterou přidává, je dost velká. Především, pokud se podaří corrupt na bílý socket by mohla být helma velice drahá. No a navíc přidává dost HP, takže použitelnost tam prostě je.

Staré skilly dostávají nový vizuál

Ano, konečně jsme se dočkali dne, kdy i jedny z nejstarších skillů budou vypadat trochu použitelně.

Jestli nás to ale donutí hrát třeba Ice novu – o tom dost pochybuji. Nicméně tyto skilly grafický “buff” potřebovaly a třeba Cleave vypadá velice, velice dobře.

 

Co na všechny tyto novinky říkáte? Souhlasíte s našimi názory? Napište nám to do komentářů!

Odebírat komentáře
Upozornit na
guest
1 Komentář
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline komentáře
Zobrazit všechny komentáře
Rimtech00

Už at nam to dají LIVE ! 😀