Předělané Slamy aneb nové možnosti jak zbouchat své nepřátele!

Měli jste někdy chuť vzít to největší kladivo, které jste kdy viděli a rozbít s ním pár hlav monster? Pak přesně pro vás je tu tenhle článek.

Slam

S novou ligou přichází nová kategorie skillů zvaná Slam. S touto novou kategorií přibude také jeden nový support a nový slam skill, zatímco některé staré skilly budou rekategorizovány jako slamy.

GGG si tím slibuje podporu 2H buildů, které útočí pomaleji ale zato rázněji.  Můžeme tak očekávat úpravy obouručních zbraní, více passive skill pointů a další.

The Fist of War Support

Díky tomuto supportu se nad Vámi každých pár sekund objeví “ancestor” (něco jako Mirage Archer) a provede s Vámi slam, čímž udělí mnohem větší poškození a AoE.

Slamy supportované tímto skillem také dostávají nové vizuály

Earthshatter

Earthshatter je novým slamem, který můžeme začít používat už od 12. úrovně. Po použití je sesláno 5 trhlin do všech stran, které zran nepřátele, kteří se s ní střetnou.

Na konci každé trhliny pak vystřelí bodec, který zde nějakou chvíli zůstane. Pokud v jeho blízkosti použijete další Slam či Warcry, bodec exploduje a udělí další poškození všem okolo.

Můžete tak Leap Slamovat do bodců čímž je odpálíte a zůstanete v pohybu, nebo třeba využívat Warcry a nabíjet tak své další útoky. Exploze těchto bodců navíc můžou spouštět stejným způsobem i hráči z vaší party.

Tectonic Slam

Tectonic Slam dostává nový a velmi slušivý kabátek. Jeho funkce také dostává rework, a můžeme se tak těšit na větší AoE efekty.

Nově Tectonic Slam spotřebovává jednu Endurance Charge každé tři Slamy a čím víc Endurance Charge máme, tím větší bude AoE a tím více vytvoříme trhlin, které způsobují další poškození.

Díky tomu, že budete mít víc Endurance Charge, se budou trhliny spawnovat dál od dopadu vašeho Slamu, čímž se ještě zvýší vaše AoE.

Enchanty, které dávali šanci na Charged Slam nyní dávají šanci na vytvoření další trhliny.

Perforate

Perforate nyní uděluje fyzické poškození dle levelu skill gemu. Dále bylo upraveno rozložení bodců v Blood a Sand Stance, které vylepšuje šanci na zásah menších cílů, a tedy investice do AoE už nebude tak zbytečná. 

Zároveň se na všech levelech skillu přidal jeden bodec navíc a pokud jsme v posledních 4 vteřinách změnili Stance, dostaneme další extra 2 bodce.

Perforate v Blood Stance

Sunder

Sunder dostává “buff” v podobě širší, delší ale pomalejší vlny, kterou způsobuje. Každá další seslaná vlna navíc ukončí tu seslanou předtím, ovšem existuje zde něco jako minimální délka.

Nemusíme se tedy bát využívat třeba Multistrike gem, nebo rychlé zbraně. Nově navíc levelování gemu nezvyšuje radius ale AoE.

Earthquake, Ground Slam and Ice Crash

Tyto skilly budou nově zaškatulkovány do kategorie slamů a navíc ještě obdrží číselné buffy. O kolik silnější budou? To se dozvíme až před startem ligy.

Ostatní Slamy

Ostatní skilly, které jsou kategorizované jako Slamy, zůstávají beze změny, ale dostávají alespoň upravené vizuální efekty a mohou být použity s Fist of War support skill gemem.

Taková maličkost na závěr. Ground Slam, Sunder a Earthquake můžete používat beze zbraně. Mniši, užívejte!

Abyste to viděli všechno v akci, podívejte se na tohle video, je to vážně řežba!

 

 

Komentujte

avatar

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

  Subscribe  
Upozornit na