Přichází Path of Exile: Sentinel

Sentinel na nás z traileru působil jako poměrně velké rozšíření. Uber a Uber Uber bossové, nové Atlas Keystones, předělání rare monster a spoustu dalšího, co s novou ligou přijde. Cílem dnešního článku je tak v rychlosti tyto změny projít a udělat si ucelený přehled o tom, co nás 13. května čeká.

Nová liga: Sentinel

V této lize budeme odhalovat a sbírat Sentinely a využívat jejich velkou moc. Po nasazení vás budou krátkou dobu pronásledovat a posilovat vaše nepřátele, čímž se výrazně zvýší jejich obtížnost a odměny.

Existují tři třídy Sentinelů. Stalkeři, kteří posílí menší počet nepřátel postupně, jakmile na ně narazíte. Pandemonium Sentinelové, kteří okouzlí široký okruh nestvůr najednou. No a na konec Apex Sentinelové posilující pouze rare nebo unique monstra, která však budou extrémně silná.

Konfigurace sentinelů

Ovladač Sentinelů je jako runová deska, která napájí vaše Sentinely a umožňuje přizpůsobit jejich chování. Zpočátku poskytuje dostatek energie pro použití jednoho Sentinela v každé oblasti, ale jak budete postupovat, získá dostatek energie pro podporu až tří.

Na ovladač umístíte vlákna, která určují, kterými runovými uzly bude proudit jeho síla. Vlákna můžete kdykoli libovolně přesouvat. (Ano! Kdykoliv, libovolně, přesouvat a zdarma! GGG prosíme, udělejte toto i v případě passive tree.)

Sentinel Assembly

Když se vaši Sentinelové vybijí, můžete je spojit s dalším vybitým a sestavit nového, plně nabitého Sentinela. Ten zdědí vlastnosti obou rozebraných zbytků. Tento hybridní Sentinel může také získat speciální vlastnosti, jako jsou unikátní varianty základního typu nebo modifikátory, které mohou pocházet pouze z procesu sestavení.

Gear Assembly

Sentinelové nejsou jediní, kteří budou moci být spojováni. Díky Recombinátorům můžeme kombinovat i obyčejný gear stejného typu a spojovat jej dohromady. Výsledky jsou sice nepředvídatelné, ale tento proces může přesunout nejlepší modifiery každého itemu, případně přidat nový modifikátor a vytvořit něco neskutečně extrémního.

Získej kontrolu nad Atlasem

Siege of Atlas nám umožnil velmi měnit náš vlastní Atlas a určovat si, které mechaniky chceme hrát. Sentinel jde s tímto nápadem ještě hlouběji. Nové Keystony, které byly představeny, umožňují dramaticky měnit to, jak bude náš endgame Atlas vypadat.

Můžeme si nastavit, aby padaly jen naše oblíbené mapy, získat bonusy za to, že si mapy neupravujeme fragmenty (lazy gaming!!), přeměnit nechtěné mapy nebo skaraby na náhodné mapy, a dokonce vypnout určité minulé ligy, abyste zvýšili šanci, že narazíte na obsah, který vás baví nejvíc.

Uber bossové

Šest z nových Keystones v Atlasu nám dává možnost vytvořit uber verze Pinnacle bossů: Venarius, Sirus, The Maven, The Searing Exarch, The Eater of Worlds, The Shaper a The Uber Elder.

Vývojáři tvrdí, že tito bossové budou to nejtěžší, co hra může nabídnout. A ze screenů či videí, které jsme zatím viděli, to můžeme potvrdit.

Buffy a nerfy

GGG se snaží vyzkoušet něco nového. Nedělá žádné změny pro postavy, skilly ani strom. Vůbec nic. Můžete tak vzít postavu z minulé ligy a hrát ji i v Sentinelovi.

Rozhodně je to zajímavá příležitost, ale je opravdu tak dobrá, jak si GGG myslí? Nebude mít liga rychlejší konec, když si hráči vezmou build, který již mají nacvičený a rychle tak projdou veškerý content?

Změna rare monster

Archnemesis se nestává součástí core hry. Tedy minimální část po něm nám zůstane. Ona kouzelná slovíčka, která jsme minulou ligu tak často viděli už teď uvidíme pořád. Na všech magic a rare monstrech. GGG si slibuje větší přehlednost u jednotlivých monster a zároveň větší obtížnost.

P.S.: HeadHunter nerf

Mimo zmíněné nás ještě čekají jisté QoL úpravy, obří změna challanges, nové a velmi zajímavé supporter packy a v neposlední řadě i Kirac Vault. Ale o těch zase v dalších článcích!

Odebírat komentáře
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline komentáře
Zobrazit všechny komentáře