Přichází vzkříšení Blightu?

Spousta hráčů Blight mapy hrála jen kvůli dobrým odměnám – ale co když ani ty odměny poslední dobou nebyly dobré? Řešení je jednoduché – jejich buff. Tento problém iřešení ale není spojen jen s mechanikou Blight, ale i Metamorph.

Blight může být nuda, ale výdělečná

Minimálně takto spousta hráčů k ligové mechanice přistupovala již od jhejího uvedení. Holt ne každému sedí styl Tower Defense a 5 minutové bránění nějaké pumpy, i když my to máme zrovna rádi.

Postupně ale Blight mapy tak nějak ztrácely šťávu, odměnami je překonávaly jiné ligy a hráčů, které Blight fakt bavil zase nebylo tolik. S buffem ostatních lig přichází tedy i buff téhle mechaniky a už teď si dovolíme říct, že i zvýšení její zábavnosti.

Nové možnosti

Blight mapy nikdy nešly corruptovat a vlastně k tomu ani nebyl důvod – odměny v truhlách po dokončení Blight mapy quantita ani rarita na mapě nijak neovlivňovala. Rollování mapy tak ve finále bylo jen úplně zbytečným zvýšením obtížnosti.

To se s příchodem ligy Ultimatum a updatu 3.14 mění – Quantita na Blight mapě bude ovlivňovat drop truhel s odměnami a to ve 20% výši celkové quantity na mapě. Zároveň se mění některé anointy, které můžeme pomocí olejů na mapu dát a “lucky blight chest” módy byly přesunuty na jiné oleje.

Třeba takový Teal Oil nyní způsobí, že se monstra v Blight mapě budou spawnovat o 25% rychleji a čas Blight mapy se zkrátí o 40 vteřin. Zaběhnutí mapy bude tedy o mnoho rychlejší, pokud využijete takové oleje 3. Lucky chestky se z Teal Oilu prakticky přesunuly na Azure.

Dalším zajímavým olejem bude Silver Oil – ten přidá na mapu 65% quantity a vzhledem k tomu, že quantita bude ovlivňovat i finální bedny, možná půjde o jeden z nejlepších olejů. 15 lucky chestek ze Silver Oilu bylo přesunuto na Opalescent Oil.

Corruptnuté Blight mapy

A proč jsme hlavně zmiňovali na začátku corruptování Blight map? Nyní to bude mít svůj velice specifický důvod. V corruptnutých Blight mapách nám totiž bude moci padat úplně nový olej – Tainted Oil.

Tainted Oil nám dovolí dávat Anoint na corruptnuté itemy – konečně tedy budeme moci naolejovat corruptnuté amulety, hurá! Dokážeme si však představit, že tento olej bude relativně drahý.

Corruptnuté Blight mapy s 8 módy budou totiž velice nebezpečné, jelikož jsou všeobecně daleko těžší než mapy běžné – i to byl důvod, proč je nikdy nikdo nerolloval. Dva, tři těžké módy a v červených Blight mapách zažijete peklo na zemi a je velká pravděpodobnost, že je ani nedáte.

Metamorph a nové catalysty

S metamorph je to často podobné jako s Blightem – odměny z Metamorphu nejsou kdovíjaké a minimálně sestavování Metamorphů přímo u Tane v laboratoři spousta hráčů úplně ignoruje, protože je to ztráta času.

To možná změní nově přidané Catalysty: Accelerating, Noxious a Unstable. Accelerating bude přidávat quality, která ovlivňuje Speed módy. Noxious bude ovlivňovat Physical a Chaos damage módy. Poslední ale ne méně zajímavý je Unstable, který bude ovlivňovat Critical módy.

Do této chvíle byl asi důvod, proč ve hře nebyly – všechny tyto tři catalysty budou na správných itemech velice silným boostem a přesně to bude i důvod, proč budou velice vzácné – na drop nejvzácnější ze všech catalystů


Jste spíše odpůrci nebo milovníci Blightu a co říkáte na tyto změny?

Subscribe
Upozornit na
guest

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments