Skvělé změny na poslední chvíli

Vzpomínáte si, jak jsme v několika předchozích článcích zmiňovali, jak by šel zlepšit Atlas? V tomto článku Vás přesvědčíme o tom, že GGG nejenom naslouchá komunitě, ale i koná – a to dost rychle!

Úpravy Atlasu a Map Device

Když jsme tyhle změny viděli poprvé, jen jsme seděli s otevřenou pusou. Úpravy, které GGG přináší s novou ligou jsou úžasné a dost se nám líbí.

Map Device

Map device dostane s nejbližším možným menším updatem úpravu svého rozhraní a s příchodem nové ligy tak můžeme zpřístupňovat mise přímo z něj. Konec vyhledávání mistrů ve svém hideoutu a otevírání Atlasu, abychom zjistili, kolik nám ještě zbývá misí.

Bohužel se tahle záležitost nestihla implementovat do hry rovnou na start ligy – ale to nám ani tak nevadí. Na tohle si velice rádi počkáme!

Favourite Map systém

Nový Favourite Map systém

I Atlas se konečně dočkal další QoL úpravy. S Deliriem tak přichází nový Favourite Map systém, který by nám měl umožnit zvýšit drop námi preferovaných map.

Jak že to funguje? V každém z regionů můžete vybrat až 3 mapy, které budou mít větší šanci na drop. Dle komunitní manažerky Bex_GGG každá z těchto Favourite map bude mít 10x větší šanci, že padne zrovna ona. Navíc tam jednu mapu můžeme dát víckrát a efekt se bude sčítat.

Znamená to tedy, že můžeme mít až 30x vyšší šanci pro drop námi vybrané mapy (nefunguje pro Unique mapy). Důležité je dodat, že to nijak nezvyšuje šanci na drop map jako takových, ale pouze to, že když mapa padne, tak tím spíš bude námi vybraná.

Ukládání Stashek

Konečně se po dlouhém čekání dočkáváme i tohoto QoL updatu. Od nynějška již nemusíme se startem každé ligy znovu nastavovat layout stashky, ale bude se vždy kopírovat ze své nadřazené (parent) ligy.

QoL update pro Stashky

Tyto změny se nám velice líbí a to nejenom proto, že to je něco, na co jsme dlouho čekali, ale i proto, že jsou velice krásně implementovány.

Znovu se přesvědčujeme, že GGG naslouchá své komunitě a proto se nebojte komentovat a psát, co dál byste chtěli ještě ve hře vidět, protože jak sami teď čtete, GGG chce hru rozhodně dále zlepšovat.

Komentujte

avatar

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

  Subscribe  
Upozornit na