Staré ligy v novém kabátku

Rework starých lig jsme již jednou zažili a o to více nás těší, že se dočkáme dalších změn. Jedné z nich se nevyhne ani nedávná Archnemesis. Co dalšího nás ale čeká mimo rework rare a magic monster? O tom si povíme v dnešním článku.

Archnemesis

Jistě si pamatujeme, jak vypadal Archnemesis na začátku ligy. Nezabitelná monstra, žádný loot a velmi frustrovaní hráči. GGG postupně ligu upravovalo tak, aby se stala hratelnější, ale ponechala si svoji obtížnost. To však vyvolalo diskuzi o tom, jak často je třeba, abychom jako hráči potkávali ve hře rare a magic monstra, jak obtížná by měla být a jaké odměny by z nich měly padat.

Archnemesis poskytl velmi silné módy, které GGG ponechá, ale normalizuje počet monster, které se budou spawnovat. Hlavně v určitých ligových mechanikách, které je spawnovali v obrovských kvantitách. Zároveň zapracuje i na odměnách, které se zdají být velmi lákavé.

Bude tak běžné, že během aktů potkáte rare monstra s maximálně 1 až 2 mody. Souboje budou náročné, poskytnou však zajímavé odměny. V mapách nás pak budou čekat raritky s 2-4 mody.

Archnemsis rewardy

Přibližně třetina Archnemesis modů nyní využije speciální konverze odměn. Když například porazíte monstrum s Corrupter módem, všechen jeho drop bude corruptlý. Solaris-touched zase konvertuje veškerý svůj loot do map. No a Kitava-touched zlepší své dropy o jeden tier (magic-rare-unique). Tyto módy lze stackovat a vytvářet tak velmi slušné kombinace odměn!

Magic monstra

Magic monstra s Archenemsis mody byly leckdy otravnější, než jedna nabušená raritka. Protože jich bylo hodně najednou, neviděli jsme co se děje a spadli jsme tak jako hráči do pasti nepříjemných komb různých módů.

Magic monstra tak dostali úpravu a čekají je spíše statové bonusy a zároveň monstra z jednotlivých encounterů budou mít stejné módy místo toho, aby byly vybírány náhodně.

Beyond

Beyond byl vydán v roce 2014, tedy před 8 lety a stále ve hře zůstával beze změny. Mimo změny artu (díky bohu za to!) se dočkáme i změn samotné mechaniky. No a pokud jste hráli ligu Scourge, na novém Beyondu vám bude něco povědomé. Namísto červených banditů se dočkáme lepších Scourge monster a bossů, kteří se budou spawnovat ve vlnách. A co víc – budou dropovat Tainted Currency!

Má to však i své nevýhody – Beyond již nebude moci být mechanikou, kteoru si extrémně naboostíte jakoukoliv mapu. Počet monster je omezený – prakticky jakmile spawnete Scourge bosse, už se další monstra spawnovat nebudou.

Harvest

Oblíbený a zároveň velmi nenáviděný Harvest. GGG konečně vyslechlo zpětnou vazbu a učinilo přítrž scamu v discordových komunitách. Harvest totiž prochází obrovskou změnou a my si myslíme, že k lepšímu!

Monstra z Harvestu totiž budou dropovat svoji šťávu, kterou pak můžeme využívat k jednotlivým craftům v Horticrafting stanici. Znamená to tedy, že vždy progresujeme k upgradu, který chceme a zároveň nemusíme přemýšlet, jak dané crafty z Harvestu využít hned na místě.

Jednotlivé crafty jsou pak naceněné dle jejich rarity a k těm nejlepším potřebujeme speciální šťávu od Oshabi. Jako třešnička na dortu je pak i to, že Harvest se nyní scaluje s IQ a IR.

Jak se Vám líbí tyto změny a jak se na ně těšíte? My tedy hodně!

Odebírat komentáře
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline komentáře
Zobrazit všechny komentáře