To Nej z Patch Notes Updatu 3.17

Expanze Siege of the Atlas přináší velkou spoustu změn a patch notes updatu 3.17 nejsou zrovna krátké. Velkou část změn jsme však probrali detailně i v jednotlivích článcích, a tak si pojďme v tomto článku vypíchnout ty nejdůležitější změny, které update přinese.

Zásadní změny

Jelikož jde o velkou expanzi, bez nějakých velkých změn jsme se neobešli. Drtivá většina zěch zásadních změn se nicméně hlavně kolem endgamu.

Atlas

  • Kompletně předělán Atlas.
    • Pouze jeden region.
    • Hned od začátku přístup až k T16 mapám.
  • Již žádné Watchstony.
  • Pro zvýšení tieru všech map budou použity Voidstony.
  • Sextanty se budou používat na Voidstony a ovlivní všechny mapy na Atlasu.
  • Kirac nahrazuje Zanu jako Master Atlasu.
  • Atlas dostává vlastní strom pasivek.

Detaily o Atlasu můžete nalézt v našem článku: Jak se změní Atlas ve 3.17?

Endgame Bossové

  • Sirus již není hlavním bossem Atlasu.
    • Budou nám padat Conqueror mapy.
    • K Sirusovi se budeme moci dostat pomocí fragmentů z Conquerorů.
  • Maven zůstává a mechanicky se nemění – pro její progress bude zapotřebí witnessovat mapy jako nyní.
    • Z Maven Orb se stává Orb of Dominance a bude padat ze Siruse.
    • Maven bude dropovat Awakening Support gemy, Sirus (v základu) již ne.
  • Přidáni dva noví hlavní bossové The Searing Exarch a The Eater of Worlds.
    • Před těmito hlavními bossy se utkáme ještě s jejich poskoky The Black Star a The Infinite Hunger.

Ostatní zásadní změny

  • Módy +1 k levelu gemů na amuletech můžeme narollovat na obyčejných amuletech, již nejde o influence módy.
  • Módy na štítech, které dávaly maximální resisty, můžeme naroloovat na obyčejných štítech, již nejde o influence módy.
  • V lokacích můžeme již mít více než 1 Blight encounter, pokud k tomu jsou vhodné podmínky.
  • Blight-ravaged mapy dostávají buff – quantita je ovlivňuje ze 40 % (dříve 20)
  • Prophecy bylo odstraněno ze hry.
    • Navali je pryč, Silver coiny smazány.
    • Prophecy unikátky jsou na tom různě, některé dropují místo původních unikátek, některé se smazaly, na některé budou karty.
  • Druhý akt příběho dostává “vylepšení”:
    • Dostaneme nová monstra.
    • Obtížnost a AI monster srovnána s již takto předělaným Aktem 1.
  • Základní crafting recepty na sockety přesunuty do 4. aktu (nyní byly až v mapách)
  • Vícero balančních změn, viz níže.

Balanční změny

GGG se rozhodlo tento update využít k různým balančním změnám, namísto přidávání nových skillů. Pro detaily změn k jednotlivým skillům doporučujeme navštívit přímo oficiální patch notes, jelikož byl číselně změněn skoro každý spell. Ve zkratce je však téma balančních změn následující:

Selfcast spelly

  • Plošný buff damage drtivé většiny spellů, které dávají damage hitem.
  • Cílem je, dostat self-cast na úroveň jiných způsobů používání skillů (trap, mine, cast on crit a podobně)
    • Díky tomu dochází k nerfu trigger supportů, trap supportů a min.
    • Výsledkem je to, že self-cast dostává masivní buff a ostatní styly se tím nebuffnou, ale také ani nenerfnou.
  • Detonate Dead dostává nepřímý nerf.
    • Hráčem vyvolané Spectry budou mít daleko méně HP.
  • Dostáváme daleko více možností jak získat cast speed na itemech.
  • Dostáváme více flat damage do spellů na itemech + spelly mají většinově nyní lepší damage effectivness.

Buffy pro luky

  • Luky zaostávaly za vším ostatním, dokud do nich hráč neinvestoval velké množství currency.
  • Luky dostávají v základu masivní damage buff.
  • Flat damage pro luky bude stejně vysoká, jako je na obouručních melee zbraních.
  • Flat damage na zbraních se zároveň zvedá plošně také.
  • Quivery již nebudou mít mód “Increased Elemental Damage with Attack Skills” – namísto toho získají “Increased Damage with Bow Skills”.
  • Odstraněny Bow Mastery “Movement Speed while Phasing” a “Phasing on Kill”.
  • Přidány nové Bow Mastery “Increases and Reductions to Projectile Speed also apply to Damage with Bows” a “+100 to Accuracy Rating per Green Socket on your Bow”

Ostatní balanční změny

  • Mark cursky jsou nyní permanentní – jakmile je jednou dáme na bosse, nikdy nevyprší
  • Trigger Mark skillů byl odstraněn z influence prstýnků, již nepůjdou narollovat
    • Namísto toho získáme support gem Mark on Hit, ten má ovšem 300% mana multiplier a nikdo ho nebude chtít používat
  • Deadeyova pasivka “Focal Point” nyní bude přenášet automaticky Marky z moba na moba, jakmile marknutého moba zabijete.
  • Support gemy Added Cold/Lightning/Chaos dostávají nerf – vybalancuje se to však přidáním flat damage zvýšené výše.
  • Nerf hydrosphere
    • Hydrosphere má nyní cooldown 1 vteřinu, během cooldown nejde hydrosféru hitnout
    • Velký nerf pro víceméně všechny buildy využívající Hydrosphere pro zvýšení damage na singletarget
      • Nepoužitelná pro Eye of Winter
      • Nepoužitelná pro Arakali fang pavouky
    • Všeobecně Hydrosféru již moc v buildech neuvidíme

Jsou nějaké jiné změny, které vám přijdou zásadní a nezmínili jsme je? Podělte se s námi v komentářích!

Odebírat komentáře
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline komentáře
Zobrazit všechny komentáře