To Nejdůležitější z Patch Notes 3.12

Tentokrát na nás GGG nevypustilo kilometry textu – ale přiznejme si to, stejně se to nikomu nechce číst. No a přesně proto vám přinášíme “výcuc” toho nejdůležitějšího. Hezky v bodech, jak to máte rádi!

Update 3.12.0 – Path of Exile: Heist

Kromě všech možných a nemožných změn, buffů a nerfů, je tu nečekaně i nová liga, a to s názvem Heist. O nové lize se můžete dočíst podrobněji v našem předchozím článku.

Co přidá Heist do hry navíc?

  • 90 nových “Replica Unique” Itemů – trošku “jiné” nám již známé unikátky. Získatelné pouze skrze Heisty.
  • Přidáno přes 800 variant již existujících Support a Skill gemů, které mají jiný efekt quality.
  • Přidán nový Vendor recept na “speciální Support Gem” – žeby Elemental Penetration?!
  • Nové Challenge se super odměnami – více se můžete dočíst třeba zde.

Skilly

Snad ke každému většímu updatu patří nějaké ty nerfy, buffy a nové skilly nebo support gemy. Patch 3.12. není žádnou výjimkou.

Nové skilly

  • Area-Control Skilly
    • Void Sphere – Intelligence.
    • Frost Shield – Intelligence/Dexterity.
    • Sigil of Power – Intelligence.
    • Flame Wall – Intelligence.
  • Steel skilly
    • Splitting Steel: Strength/Dexterity.
  • Curse Skilly
    • Hex Blast – Intelligence.
    • Impending Doom Support – Intelligence.
  • Ostatní skilly
    • Blazing Salvo – Intelligence.
    • Crackling Lance – Intelligence.
    • Pinpoint Support – Intelligence/Dexterity.

Předělané skilly

  • Curse skilly
    • Všechny curse skilly byly předělány a jsou rozdělené na 2 typy – Hex a Mark.
    • Marky budou pouze na 1 cíl a Hex plošné jak známe Curse nyní.
    • Detailněji o předělaných Curse skillech se dočtete v našem článku na ně zaměřeném.
  • Steel Skilly
    • Staré “steel” skilly byly zařazeny do vlastní “Steel” kategorie. Navíc nám přidávají Call of Steel skill a konzumují Steel Charge.
    • Detailněji o Steel skillech a jejich předělání se dočtete v našem článku Nabroušené Steel Skilly.
  • Ostatní skilly
    • Za zmínku stojí rozhodně předělaný Discharge s 450% damage efektivitou a novým vizuálem a i přes ten cooldown, to bude bomba.
    • Z Vitality se stala Clarity pro Life, pro spoustu buildů to bude paráda.
    • Firestorm z videa vypadal super, ale pak přišlo omezení na 3 Firestormy najednou a všichni jsme si zabrečeli. I tak vypadá vizuálně skvěle.
    • Intensify dostalo lehoučký buff a maximum Intensity je nyní 3.
    • Nerf dostal Spellslinger – větší cooldown a mana rezervace hlavně na nízkých levelech, na levelu 20 to bude trochu slabší než nyní.

Ascendency

Do jednotlivých Ascendency tentokrát GGG moc nezasáhlo, nerf dostal Assassin – o 0,5 % menší base-crit na Deadly Infusion a celkově méně crit-multi.

Ani Necromancer nerfu neunikl a Offeringy na nás budou s Mistress of Sacrifice o 50% slabší. To už jsme tu jednou měli, ne? Zajímalo by nás, kdy se zase vrátí na 25%… No a úplně stejný nerf dostává Scion při výběru Necromancera.

Pasivní strom

V pasivním stromu je spousta drobných i větších změn, především týkajících se curse, které jsou probrané v našem článku o předělaných curse skillech.

  • Na místě Minion Instability je nyní Doomsday nové keystone na Curse. Minion Instability se přesunulo o kousek doleva.
  • Glancing Blows dostalo nerf (dostáváme 65% poškození namísto 50% při bloku) a o malý kousek se posunulo (ovlivňuje použitý rozsah Thread of Hope)
  • Keystone z Glorious Vanity Jewelu The Divine Flesh dostalo nerf – nyní zvedá max. chaos resist jen o 5% (namísto 10%)

Itemy

Novinek a změn kolem itemů je vcelku hodně, přidávají se nám experimentální base type itemy, repliky unikátek a další vychytávky, o kterých si můžete přečíst v úvodním článku k Heist. Co zajisté stojí za zmínku zde, je následující:

  • Předělán systém “tagů” u itemů – všichni jsme hlavně v Harvest lize poznali, že tagy nejsou dokonalé. Nyní by to mělo být o krapet lepší – může ovlivnit specifický crafting.
  • Na itemech uvidíme méně častěji Life regen a zároveň budou Life regen hodnoty silnější.
  • Spousta itemů zvedající efekt shock a chill nyní zvedá celkově efekt ailmentů daného typu (tedy pro lightning Shock i Sap)
  • Byla předělána Whispering Ice unikátka, respektive její skill – nyní má větší damage, ale menší duration a méně často bude hitovat. Zároveň má omezení na maximálně 5 aktivních “spršek” ledu, podobně jako nový Firestorm.

Ostatní změny

Oficiální patch notes v sobě ukrývají spoustu různých změn a detailní čísla, která si můžete přečíst v originálních patch notes. Níže se podíváme již jen na změny, které stojí za to vypíchnout:

  • Redemption Sentries dostaly nerf – cca o 33% méně HP a Damage
  • Hexproof monstra na sobě mohou nyní mít Curse, ale efekt Hex curse skillů bude ignorován.
  • Mapy na Atlasu byly opět zpřeházeny, a tak najdete oblíbené mapy trochu jinde nebo na jiném Tieru. S unikátními mapami se nehýbalo.
  • Blight věže byly rebalancovány – prakticky většina věžiček, které se teď nepoužívaly dostaly buff.
  • Pokud používáte /autoreply příkaz, bude nyní aktivní i po změně zóny.

Závěrem a Podcast

To by bylo k tomu nejdůležitějšímu z Patch Notes vše. Pokud Vás zajímají jednotlivé detaily, mrkněte na naše další články a/nebo na oficiální patch notes. Zároveň se doporučíme mrknout na odhalení 20/20 skill gemů a na seznam alternativních quality u skillů. Musíme říct, že některé alternativní quality jsou fakt drsné!

Podcast před startem ligy

Před startem ligy si vše ještě probereme na trochu volnějším Exiles.CZ Podcastu, který proběhne na našem Twitch kanálu ExilesCZ. Pokud stream nestihnete, bude na vás čekat záznam na našem Youtube ExilesCZ. Začneme přibližně ve 20:30, ale čas se může změnit – doporučujeme tedy sledovat náš Facebook a Discord, kde vše ještě upřesníme!


Líbí se vám, co děláme? Pokud ano a chcete nás podpořit a pomoci nám Exiles.cz rozvíjet, můžete se stát našimi Patrony. Především díky našim Patronům je Exiles.cz tím, čím je, děkujeme!

Komentujte

avatar

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

  Subscribe  
Upozornit na