Změny v Atlasu a Instantní skilly

Čím je rozšíření Delve blíž, tím víc do nás GGG pumpuje nové informace a musíme uznat, že to, co představují pro Delve, jsou jedny z nejlepších novinek za celou existenci Path of Exile. 

 

Změny v Atlasu map

Již delší dobu si hráči stěžují na nepříjemné RNG při snaze dodělat celý atlas map – někdy prostě nemáte štěstí a mapa, která vám v určitém tieru chybí prostě ne a ne padnout. V minulosti již proběhly nějaké změny, které toto měly minimalizovat, ale efekt těchto změn nebyl tak razantní.

Nyní ovšem přichází věc, která by to mohla změnit a všem hraní zpříjemnit – přichází změny v questech od Zany a Shaper’s Strongholdy.

Questy od Zany

V rozšíření Delve na nás čeká lehká úprava questů od Zany, které souvisí s prozkoumáním Atlasu a vlivu Shapera na něj. V tuto chvíli vám Zana dá prostě quest, abyste zjistili něco víc a tím to víceméně hasne – maximálně uděláte Shaper Influenced mapu a dostanete reputaci.

To se ale změní a Zana nám začne nabízet za odměnu třeba i mapy – například pokud bude ovlivněná Shaperem mapa Alleyways (T2), dostaneme quest abychom prozkoumali přímo tuto mapu a po dokončení nám Zana za odměnu nabídne Tier 2 mapu podle našeho výběru. Díky této skutečnosti by mělo být daleko jednoduší dostat se k mapám, které vám na Atlasu ještě chybí dodělat.

Shaper’s Strongholdy

Do Atlasu map přijde taktéž novinka nazvaná Shaper’s Stronghold – půjde svým způsobem o klasické ovlivnění Atlasu Shaperem, ale s tím rozdílem, že je daleko silnější a Elder s ním ani nehne. Strongholdy poznáte jednoduše podle specifického orámování kolem mapy.

Jedinou možností, jak se Shaper’s Strongholdu na dané mapě zbavit, je prostě ji zaběhnout – odměnou nám poté budou například Chisely, Sextanty, Shaper raritní věci a prý i unikátky – a to včetně těch ligových, které vám normálně nemůžou padnout!

Ze začátku se tyto Strongholdy objeví 4 na žlutých mapách – jakmile Shaper’s Stronghold na žluté mapě uděláte, objeví se na červené. No a ve chvíli, kdy uděláme i 4 červené Strongholdy, budou mít šanci se náhodně objevovat na mapách, které zrovna okupuje Shaper.

Instantní skilly

Pokud vás vždy štvalo, že i pro skilly, které se kouzlí v podstatě ihned, se musíte zastavit a počkat na to, až proběhne animace, abyste mohli dělat cokoliv jiného – můžete zvolat 3x HURÁ!, protože v Delve se všechno změní. No mrkněte na video a posuďte sami:

Skilly jako Detonate mines, aury, heraldy, Molten Shell a další budete tedy moci zapnout třeba i během pohybu. Zní to sice jako malá změna, ale je to jedna z nejvýznamnějších změn snad od vypuštění PoE do světa.

Především pokud jste někdy hráli build změřený na miny, si vybavíte chvíle, kdy jste se vystavili nebezpečí jen díky tomu, že jste museli stát na místě, abyste je mohli odpálit – nyní už to budete moci udělat za běhu!

Stejně tak významná bude tato změna pro speedrunnery – a to beze srandy, neumíte si představit, jak je otravné, když se musíte zastavit, abyste si poprvé nahodili herald. Nemluvě o tom, že při speedrunu vás dokáže vážně naštvat každá vteřinka, kdy se charakter zastaví jen kvůli tomu, abyste si zapnuli Blood Rage.

Jde tedy o změnu, které si skoro ani nevšimnete, ale najednou se vám zničeho nic bude prostě hrát lépe – a přesně takových změn potřebujeme do PoE spousty, za nás tedy obrovský palec nahoru!

Odebírat komentáře
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline komentáře
Zobrazit všechny komentáře